سوریه تصاویر منتشر شده در باره جنایات در حمص را مرتبط با گروه های مسلح دانست
نوشته شده توسط : xmovies

این منبع كه به نامش اشاره ای نشده است ، در اظهاراتی كه روز دوشنبه در خبرگزاری سوریه (سانا) منتشر شد ، افزود : دمشق به افزایش تنش این گروه هاي تروریستي مسلح در آستانه برگزاری جلسه هاي شوراي امنیت سازمان ملل عادت كرده است كه با هدف تاثیر بر مواضع كشورها صورت می گیرد.

این منبع افزود: برخی شبكه هاي اطلاع رساني از جمله 'الجزیره' و 'العربیه ' در جنایات گروه هاي تروریستي مسلح در سوریه شریك محسوب می شوند و از افراد مسلح كه مرتكب این جنایت مي شوند به عنوان خبرنگار اختصاصي خود بهره مي گیرند.

در همین حال یك منبع اطلاع رسانی سوری نیز امروز اعلام كرد: بر خلاف اخبار منتشرشده در ارتباط با بسته بودن منطقه صالحیه و میدان در دمشق این دو منطقه باز است و اخبار منتشرشده در این ارتباط در راستای جنگ تبلیغاتی دیوانه وار برخی رسانه ها است.

در همین حال برخي از اهالي مناطق مختلف در حمص در گفت و گو با شبكه تلویزیونی سوریه اعلام كردند كه جرایم قتل و آدم ربایي گروه هاي تروریستي مسلح را از نزدیك مشاهده كرده اند.

آنان افزودند: كه تصاویري كه این شبكه ها نشان داده اند متعلق به نزدیكانشان بوده و موفق به شناسایي برخي از این جسدها شده اند كه گروه هاي مسلح آنان را ربوده و سپس به قتل رسانده اند.

یكي از اهالي منطقه 'باب سباع' در این شهر گفت: تاكید مي كنم كه توانستم دو جسد از اجسادي را كه در شبكه هاي تلویزیوني پخش شد، شناسایي كنم و این دو جسد متعلق به گروگان هایي هستند كه بیش از یك ماه پیش گروه هاي مسلح آنان را ربوده بودند.

وي افزود : گروه هاي مسلح با این اقدامات خود موجب ایجاد رعب و وحشت نزد اهالي مي شوند به نحوي كه ما نمي توانیم از منازل خود خارج شویم چرا كه آنان مردم را مي ربایند سپس كشته و جسدهایشان را قطعه قطعه مي كنند.

یك شهروند دیگر نیز كه از اهالي منطقه ' النازحین' در حمص است ، گفت: اوضاع در منطقه ما رقت بار است چرا كه افراد مسلح مردم را مجبور به ماندن در خانه هایشان كرده و مانع خروج آنان از منازل برای تهیه مواد غذایي و آب می شوند و از منازل اشغالی مردم به عنوان زندان استفاده مي كنند.

تارنمای 'ان بی ان' نیز در این ارتباط برخی از اظهارات اهالی منطقه ' كرم زیتون ' در حمص را در ارتباط با جنایت های افراد مسلح منتشر كرد.

خاورم**ا.ا**1436 **1446 **





:: برچسب‌ها: سنگ , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: