جنایات رژیم صهیونیستی در غزه زیر سایه سكوت كشورهای عربی صورت می گیرد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا از بیروت، به دنبال شهادت 'زهیر القیسی' (ابو ابراهیم) دبیركل كمیته های مقاومت مردمی فلسطین بدست نظامیان رژیم صهیونیستی، حزب الله در بیانیه ای با اشاره به اینكه دست های ناپاك رژیم صهیونیسی باردیگر یكی دیگر از مجاهدان فلسطینی و یكی از نمادهای مبارزه و مقاومت را به شهادت رساند، آورده است: رژیم صهیونیستی بدین گونه یكی دیگر از فصل های تروریسیم را درمنطقه تكرار كرده است.

حزب الله در این بیانیه تأكید كرد: برخی كشورهای عربی تلاش می كنند كه دشمن جدیدی برای ملت های عربی ایجاد كرده و خود را تنها به مسایل داخلی مشغول می كنند و در این حال خطر رژیم صهیونیستی را علیه ملت ها و آینده آنها به خصوص مساله فلسطینی نادیده می گیرند.

حزب الله در این بیانیه، ضمن محكوم كردن ترور این رزمنده فلسطینی، تصریح می كند: حمله های وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه كه منجر به شهید شدن عده ای از مردم این منطقه و برخی رزمندگان جنبش جهاد اسلامی شده با حمایت های كامل غرب و آمریكا صورت می گیرد.

حزب الله همچنین درباره تظاهرات گسترده مردمی بحرین در بیانیه ای جداگانه ، اعلام كرد:

تظاهرات گسترده مردمی بحرین به دعوت رهبران و علمای این كشور بار دیگر نشان داد كه تمامی مردم بحرین و نه تنها بخشی از آنها به دنبال آزادی و یك نظام سیاسی عادل هستند.

حزب الله در این بیانیه تصریح كرد: این تظاهرات با تمام معنا از وجود وحدت ملی میان سایر اقشار مردم بحرین، و وجود توافق ملی در ضرروت ایحاد تغییر در كشور و لزوم تحقق خواست های عادلانه مردم در اسرع وقت حكایت می كند.

در این بیانیه آمده است: آنچه در انتفاضه مردم بحرین قابل تقدیر و ستایش است، اصرار مردم بحرین در برپایی تظاهرات مسالمیت آمیز نظیر تظاهرات دیروز است كه با وجود ادامه وحشیگری رژیم آل خلیفه در قلع و قمع تظاهركنندگان بی گناه و شهید ومجروح و بازداشت شدن بسیاری از آنها به مسالمت آمیز بودن خود ادامه می دهد.

حزب الله در این بیانیه ضمن قدردانی از تظاهرات گسترده اخیر مردم بحرین، آورده است: تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین و فریاد آنها به منظور كسب آزادی و رسیدگی به خواست های عادلانه، در گوش غرب و سازمان های بین المللی طنین انداز می شود.

خاورم*2023**1609





:: برچسب‌ها: پرنده , مرخصی , مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: