چهارمحال و بختیاری آمادگی لازم برای برگزاری دور دوم انتخاب را دارد
نوشته شده توسط : xmovies

'علی اصغر عنابستانی ' روز یكشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: براساس قانون یك ماه پس از پایان اعلام قطعی نتایج انتخابات، باید دور دوم انتخابات برگزار شود.

به گفته وی،زمان برگزاری انتخابات دور دوم از سوی ستاد انتخابات كشور اعلام خواهد شد كه احتمال دارد این زمان حدود نیمه اردیبهشت ماه خواهد بود.

عنابستانی گفت:دست اندركاران انتخابات استان چهارمحال و بختیاری تجربیاتی را برای برگزاری انتخابات نهم كسب كرده اند كه در دور دوم نیز این تجربیات به كار گرفته می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:اصول اصلی مجریان انتخابات در دور دوم نیز همان اصول دور نخست انتخابات مجلس نهم است كه این اصول شامل قانون مداری ، بی طرفی كامل و سلامت و امنیت كامل انتخابات می باشد.

عنابستانی یادآور شد: در دور دوم انتخابات مجلس نهم در چهارمحال وبختیاری این تجربیات و اصول نیز به صورت كامل از سوی تمامی مجریان انتخاباتی رعایت می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: منتخبان مجلس برای خدمت به مردم لباس نمایندگی مجلس را بر تن كرده اند و نگاه همه به استان نگاه جامع باشد و فضای استان فضای همدلی و همبستگی و همراهی برای هم افزایی و كار تلاش باشد.

وی ، مردم استان را مردمی فهیم و بصیر دانست و گفت: محور این نیست كه به هر قیمتی افراد به مجلس بروند بلكه سلامتی كامل در تبلیغ باید رعایت شود.

به گزارش ایرنا،از چهار حوزه انتخابیه در چهارمحال و بختیاری تعیین نماینده حوزه انتخابیه اردل ، فارسان ،كوهرنگ و كیار به دور دوم كشیده شده است.

7359





:: برچسب‌ها: شهرستان , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: