معاون وزیر: سال 91، سال شكوفایی ورزش كشور است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، 'سید احمد رسولی نژاد' در مراسم بهره برداری یك سالن ورزشی در بشرویه ، سیاست وزارت ورزش و جوانان را در بخش فضاهای ورزشی، تكمیل پروژه های نا تمام خواند و گفت: همدلی و هماهنگی مسولان استانی و كشوری در تحقق این مساله بسیار مهم است.

رسولی نژاد همچنین از كشف و شناخت استعدادها ی ورزشی در سایر استانهای كشور درقالب راكز 'استعداد یابی' خبر داد و افزود : این مهم با هدف پرورش و تربیت نونهالان و نوجوانان مستعد كشورمان در رشته های مختلف مورد توجه جدی وزارت ورزش و جوانان قرار داد.

برای ساخت سالن ورزشی بشارت بشرویه با 950 مترمربع زیربنا كه روز پنجشنبه با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد، هفت میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار بشرویه در مراسم بهره برداری از این طرح ورزشی گفت: هم اكنون بیست هیات ورزشی در این شهرستان فعال است.

'غلامرضا پورسلطانی' افزود: بشرویه دو سال پیاپی رتبه نخست برخورداری از ورزشكاران سازمان یافته نسبت به جمعیت خراسان جنوبی را به خود اختصاص داده كه این نشان از قابلیتها و استعداد خوب مردم این شهرستان در ورزش را نشان می دهد.

وی با اشاره به این كه بشرویه از ظرفیتهای خوبی در ورزش برخوردار است و تاكنون نسبت به امكانات خود برنامه های خوب و متنوعی همچون برگزاری همایشهای ملی كویرنوردی را مورد توجه قرار داده اظهار داشت: این شهرستان به دلیل نوپا بودن با كمبود فضاها و تجهیزات ورزشی مواجه است كه رفع این مساله به توجه بیش از پیش مسوولین استانی و كشوری برمی گردد.

پورسلطانی ساخت سالنهای ورزشی چند منظوره در رقه و غنی آباد و زمین چمن مصنوعی در بخش ارسك را از دیگر خواسته های مردم شهرستان بشرویه عنوان كرد و خواستار توجه مسوولین استانی و وزارت ورزش و جوانان به این موضوع شد.

/681/110





:: برچسب‌ها: شهری , شب , حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: