اندونزی سیاست های بلندمدت بخش انرژی خود را تدوین می كند
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری غیرمتعهدها، 'سوسیلو بامبانگ یودهویونو' رییس جمهوری اندونزی از شورای ملی انرژی این كشور خواست تا با تدوین برنامه های میان مدت و بلندمدت برای توسعه بخش انرژی پاسخگویی به نیازهای فزآینده به انرژی در آینده را تضمین كنند.

بر اساس این گزارش، شورای ملی انرژی از مجموعه ای از نمایندگان دولت و دست اندركاران و سهامداران بخش انرژی اندونزی تشكیل شده است.

رییس جمهوری اندونزی از این شورا خواست تنها بر برنامه های كوتاه مدت متمركز نشوند، بلكه برای چگونگی توسعه این بخش و تامین امنیت انرژی كشور در بلندمدت نیز برنامه ریزی داشته باشند.

رییس جمهوری اندونزی تصریح كرده است با توجه به افزایش قیمت های جهانی نفت، موضوع تامین انرژی برای توسعه كشور اهمیت دوچندانی را طلب می كند.

اندونزی اگر چه جزء تولیدكنندگان نفت خام محسوب می شود، اما به علت كاهش میزان ذخایر نفتی و فرسوده شدن تاسیسات استخراج نفت، روند نزولی تولید این ماده خام را در سال های اخیر طی كرده است.

با توجه به تسریع روند رشد اقتصادی این كشور و افزایش نیاز به نفت خام به عنوان اصلی ترین موتور محرك اقتصاد رو به توسعه این كشور نگرانی مقامات این كشور از امنیت تامین انرژی مورد نیاز در آینده دوچندان شده است.

برخی از كارشناسان اقتصاد انرژی اندونزی نگران آن هستند كه با عدم سرمایه گذاری مناسب در بخش انرژی، اندونزی تا چند سال دیگر از تولید كننده نفت به یكی از بزرگترین واردكنندگان نفت خام در جهان تبدیل شود.

آساق**335





:: برچسب‌ها: بارسلونا , دوچرخه , نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: