نفت خام در بازارهای آسیا همچنان با قیمت بالا معامله شد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از سنگاپور، بهای نفت در حالی همچنان بالا مانده كه تحلیلگران دلیل آن را خودداری ایران از فروش نفت به چند كشور غربی می دانند.

این گزارش افزود: صبح امروز در بازار الكترونیك معاملات نفت آسیا ، هر بشكه نفت خام سبك شیرین برای تحویل در ماه آوریل ، 106 دلار و 15 سنت و هر بشكه نفت ' برنت ' دریای شمال برای تحویل در مدت مشابه 124 دلار و 10 سنت معامله شد.

'جاستین هارپر' تحلیلگر'بازارهای آی جی'سنگاپور در این باره گفت: هنوز تحریم های نفتی ایران به اجرا گذاشته نشده وتنها درگیری لفظی بر سرآن وجود دارد، اما در صورت اجرای آن بازارهای نفت تحت تاثیر فشار فزاینده ای قرار خواهد داشت.

برپایه این گزارش، ایران یكی ازتولیدكننده های اصلی نفت عضو اوپك و پس از عربستان و روسیه ، سومین تولید كننده نفت در دنیا محسوب می شود.

خبرگزاری فرانسه همچنین عنوان كرد : روز گذشته ( چهارشنبه ) در بازار معاملات نیویورك ، هر بشكه نفت خام سبك شیرین برای تحویل در ماه آوریل با یك دلار و 46 سنت افزایش ، 106 دلار و 16 سنت معامله شد . این در حالی است كه بهای هر بشكه نفت برنت دریای شمال در بازار لندن نیز برای تحویل در مدت مشابه با 2 دلار و 14 سنت افزایش به 124 دلار و 12 سنت رسید .

صویر ** 9053**1590**





:: برچسب‌ها: روش ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: