نمایندگان مجلس منافع ملی را در اولویت قرار دهند
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری شامگاه چهارشنبه در پایان یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران با تاكید بر اینكه نمایندگان مجلس نباید مشكلات مردم را فراموش كنند، توجه به مشكلات مردم را از دیگر اولویت‌های مهم آنان برشمرد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور گسترده مردم در این انتخابات را سبب به هم ریختن توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: نخستین وظیفه یك نماینده مجلس، قانونگذاری دقیق برای پیشرفت اهداف و برنامه های كشور است.

وی در ادامه به برنامه‌های مطرح شده در اجلاس یازدهم مجلس خبرگان اشاره كرد و گفت: در این اجلاس چند سخنران درباره مسایل مختلف از جمله موضوع مفاسد اقتصادی و همچنین بیداری اسلامی مطالبی را مطرح كردند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با بیان اینكه انقلاب ما به عنوان الهام‌بخش موج بیداری اسلامی در جهان شناخته می‌شود، افزود: انتخاباتی كه اخیرا در كشور برگزار شد سبب تقویت و دلگرمی بیداری اسلامی خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره كیفیت وحدت اصولگرایان در انتخابات اخیر نیز گفت: آنچه كه قرار بود در خصوص وحدت اصولگرایان در این دوره از انتخابات رخ دهد، اتفاق نیافتاد اما آنچه كه هم رخ داد، نسبت به آن نگران نیستیم.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: در مجموع نتیجه حاصل از این انتخابات انشاء الله منافع نظام، مردم و كشور را تامین خواهد كرد.

سیام*1723*2023* 1574





:: برچسب‌ها: تصویر , مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: