شهروندان مشهدی: مردم همواره عملكرد منتخبان خود را در خانه ملت رصد می كنند
نوشته شده توسط : xmovies

یكی از آنها در همین خصوص به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: برخی نمایندگان گمان می كنند با وعده و وعید می توانند دوباره رای مردم را كسب كرده و به مجلس راه یابند در حالی كه مردم فعالیتهای آنها را دنبال كرده و تا حد توان پیگیر عملكردشان بوده و هستند.

'علیرضا محمدپور' با بیان اینكه عملكرد ضعیف برخی نمایندگان شانس پیروزی آنها را در انتخابات اخیر ضعیف كرد افزود: این مهم درسی برای نمایندگان در مجلس آینده است تا به شعارها و سخنانشان در هنگام انتخابات، پایبند باشند.

یكی دیگر از شهروندان مشهدی نیز فقدان توجه لازم به حوزه انتخابیه را از عوامل موثر در انتخاب نشدن دوباره برخی نمایندگان دوره قبل دانست و گفت: به نظر می رسد برخی نمایندگان فراموش می كنند كه با رای چه كسانی به مجلس رسیده اند.

'زهرا علیزاده' افزود: بهتر است عملكرد نمایندگان به صورت كارشناسی بررسی شده و به آنها امتیاز داده شود، در این صورت امتیاز برخی نمایندگان شهرستانهای كوچك از امتیاز برخی نمایندگان كلانشهرها بالاتر خواهد بود.

یكی دیگر از شهروندان كه خود را بازنشسته معرفی كرد نیز گفت: چیزی كه از مجلس هشتم در ذهن من بر جای مانده تورم است چون معتقدم قوانین مصوب مجلس هشتم در این مهم بی تاثیر نبود، پس چگونه می توانستم دوباره اعتماد كرده و به آنان رای دهم.

'رسول اطهری' افزود: این افراد باید منصفانه بگویند كه برای آسایش قشر ضعیف و كم درآمد چه قوانینی وضع كرده اند.

وی اظهارداشت: از منتخبین دوره نهم مجلس شورای اسلامی خواهش می كنم حال كه مردم ما خالصانه به عرصه آمده و وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده اند آنان به شعارها و وعده هایشان عمل كنند.

یكی دیگر از شهروندان مشهدی گفت: اگر فردی از نمایندگان مجلس در انتخابات اخیر رای نیاورده است باید علت را در عملكرد خود جستجو كند زیرا مقصر تنها خود او است.

وی با بیان اینكه به هر قیمتی نمی توان رای مردم را كسب كرد افزود: مردم ما در سایه حكومت جمهوری اسلامی و رهنمودهای مقام عظمای ولایت نسبت به گذشته بسیار آگاهتر و هوشیارتر شده اند و خدمت صادقانه را به خوبی درك كرده و قدردان هستند لذا آن دسته از نمایندگان كه نتوانستند رای مجدد مردم را كسب كنند باید دلیل آن را عملكرد خودشان بدانند.

شهروندای دیگر گفت: شاید حضور برخی افراد با كارآیی بهتر موجب شده است برخی از نمایندگان قبلی رای لازم را كسب نكرده و به مجلس نهم راه نیابند اما این به معنای ناكارآمدی مجلس هشتم نیست.

'اعظم رضایی' افزود: در شرایط كنونی افرادی باید به مجلس راه یابند كه نسبت به رقبای خود دارای تخصص و كارآمدی بیشتری هستند.

وی اظهارداشت: این مهم می تواند توجیه مناسبی برای علت انتخاب نشدن برخی از نمایندگان كنونی مجلس در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.

او گفت: عدم تحقق شعارهای انتخاباتی و عدم توجه به نیازهای واقعی مردم نیز از جمله عوامل موثر در عدم پیروزی برخی نمایندگان كنونی مجلس هشتم در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی است.ك/4

7491/664





:: برچسب‌ها: گل , مکزیک , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: