ایران 1000 مگاوات برق به ایالت بلوچستان پاكستان صادر می كند
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا به نقل از خبر امروز سه شنبه منابع محلی, 'نواب اسلم رییسانی' سروزیر ایالت بلوچستان پاكستان واردات برق از ایران به شھر كویته را به عنوان یكی از موفقیت های دولت این كشور عنوان كرد و از اعضای جدید مجلس سنای پاكستان از ایالت بلوچستان خواست تا این موضوع را به طور جدی پیگیری كنند.

وی با ابراز خرسندی نسبت به افزایش واردات 70 مگاواتی برق از ایران برای مناطق مكران و دیگر بخش ھای این منطقه، افزود: جمھوری اسلامی ایران ھم اكنون برای صادرات 1000 مگاوات برق به كویته پاكستان فعالیت ھای خود را در این زمینه آغاز كردہ است.

سروزیر ایالت بلوچستان فراھم كردن انرژی برق برای مناطق گوادر، مكران و شھر كویته را یكی از امور مفید و ثمر بخش دولت پاكستان خواند و گفت: بدون اقدامات موثر و همراهی دولت ایالتی بلوچستان با دولت مركزی پاكستان این پروژہ امكان پذیر نبود.

وی با ابراز تشكر از آصف علی زرداری رییس جمھوری و یوسف رضا گیلانی نخست وزیر پاكستان از انجام فعالیت ھای موثر در زمینه واردات انرژی از ایران، در ادامه یادآور ھمكاری صمیمانه مقامات دولت ایالتی بلوچستان و دولت جمھوری اسلامی ایران شد.

نواب اسلم رییسانی پروژہ عظیم انتقال گاز ایران را برای پاكستان برای حل بحران انرژی در این كشور مھم ارزیابی كرد و گفت: نمایندگان جدید مجلس سنای پاكستان از ایالت بلوچستان باید برای ایجاد پیشرفت و توسعه بیشتر در این پروژہ ھا نقش خود را ایفا كنند.

رسانه های محلی به نقل از سروزیر ایالت بلوچستان پاكستان نوشتند: برای پایان دادن ھر چه سریعتر به بحران انرژی در پاكستان تكمیل پروژہ انتقال گاز از ایران ضروری به نظر میرسد.

نواب رییسانی از تلاش برای تكمیل پیش از موعد پروژہ انتقال 1000 مگاوات برق از ایران به كویته بلوچستان خبر داد.

آساق ** 1095





:: برچسب‌ها: غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: