دو پیروزی نمایندگان ایران در روز نخست والیبال ساحلی جزیره كیش
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار ایرنا، این رقابت ها از صبح امروز (سه شنبه) با برگزاری سه مسابقه در جزیره كیش آغاز شد كه تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، منطقه آزاد كیش و قزاقستان 'الف' موفق شدند حریفان خود را در نخستین گام از پیش رو بردارند.

در مسابقه افتتاحیه این رقابت ها، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با تركیب آق محمد سلاق و پرویز فرخی موفق شد در دو ست پیاپی و با نتایج (21 بر 15 و 21 بر 19) اندونزی را شكست دهد.

در مسابقه دوم، تیم كرمان دیگر نماینده ایران با تركیب كیا شوشتری زاده و شهرام قاسم خواه مقابل قزاقستان 'الف' به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر یك مغلوب این تیم شد.

كرمان، ست های اول و سوم را با نتایج (21 بر 15 و 15 بر 11) به این تیم واگذار كرد و فقط ست دوم را با نتیجه 21 بر 18 به برتری دست یافت.

در سومین مسابقه صبح امروز هم تیم منطقه آزاد كیش با تركیب روح الله صالحی نژاد و صابر هوشمند موفق شد قزاقستان 'ب' را با نتیجه 2 بر یك شكست دهد تا پیروزی دیگری نصیب نمایندگان كشورمان شود.

در این مسابقه تیم كیش، ست های اول و سوم را با نتایج (21 بر 19 و 15 بر 10) به پیروزی رسید و فقط ست دوم را با نتیجه 21 بر 16 شكست خورد.

محمد علی آبادی رییس كمیته ملی المپیك صبح امروز با حضور در محل برگزاری این رقابت ها به عنوان تماشاگر ویژه دو بازی اول و دوم را از نزدیك دید.

مسابقه های والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه با حضور 6 تیم از امروز در جزیره كیش آغاز شده است و تا روز پنجشنبه 18 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

2024 / 1589





:: برچسب‌ها: سقوط , جشنواره , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: