دلیل حذف تایدواتر از مزایده اپراتور دوم بندر رجایی عدم تسویه بدهكاری اعلام شد
نوشته شده توسط : xmovies

'سید عطاءالله صدر' عصر روز یكشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در بندرعباس اظهار داشت: این شركت به همراه یك شركت دیگر به صورت اشتراكی در این مزایده شركت كردند اما تایدواتر اقدام به تسویه بدهكاری هایش نكرد و به این علت از این مزایده حذف شد.

وی با بیان اینكه مزایده انتخاب اپراتور دوم بندر شهید رجایی با شش شركت انجام شد، افزود: اقدامات اولیه برای انتخاب این اپراتور انجام شده و برنده این مزایده در آینده ای نزدیك مشخص و معرفی خواهد شد.

صدر در خصوص دلایل تاخیر در اعلام نتیجه مزایده اپراتور دوم بندر رجایی گفت: این مزایده یك موضوع بسیار مهم اقتصادی است و از همین رو باید تمام جوانب كار سنجیده شود و ارزیابی های نهایی انجام گیرد.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در خصوص اظهاراتی مبنی بر اینكه شركت كاوه نیز بدهی هایی به این سازمان دارد اما از این مزایده حذف نشده است، گفت: این شركت براساس شرایط اعلام شده تمام بدهی های خود را تسویه كرده است.

فراخوان مزایده انتخاب اپراتور دوم بندر شهید رجایی از بیستم تیر ماه امسال در روزنامه های كثیر الانتشار منتشر شد اما پس از گذشت حدود 9 ماه، سرنوشت دومین اپراتور بندر شهید رجایی مشخص نشده است. ك/3

7198/667/





:: برچسب‌ها: سگ , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: