پوشش معاینات سلامت شغلی كارگران ساختمانی به 30 درصد می رسد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'رضا عزتیان' روز یكشنبه در نخستین همایش بهداشت حرفه ای و ایمنی در كارگاه های ساختمانی افزود: پیش بینی، شناسایی و ارزشیابی حوادث هنگام كار، كنترل عوامل زیان آور محیط كارگران ساختمانی و كنترل سطح سلامت شاغلان این بخش از جمله اهداف اداره خدمات بهداشت حرفه ای وزارت بهداشت به شمار می رود.

وی تهیه بسته های آموزشی برای كارگران ساختمانی و صدور كارت مهارت فنی را از جمله اقدامات وزارت بهداشت برای حفظ سلامت كارگران برشمرد.

'پروین نصیری' دبیر نخستین همایش بهداشت حرفه ای و ایمنی در كارگاه های ساختمانی نیز در این همایش گفت: صنعت ساختمانی دارای كارگران زیادی در سراسر كشور است و ماهیت این صنعت، شاغلان این بخش را با مخاطرات و مسایل ایمنی متعددی مواجه كرده است.

وی افزود: این همایش، مسایل و مشكلات حرفه ای كارگران ساختمانی را به چالش می كشد و راهكارهای جدیدی را ارائه می دهد.

نصیری یادآور شد 80 مقاله به این همایش ارسال شد كه 32 مقاله آن بصورت سخنرانی و بقیه بصورت پوستر در این همایش ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، نخستین همایش بهداشت حرفه ای و ایمنی در كارگاه های ساختمانی با محورهایی از جمله قوانین و مقررات مرتبط با بهداشت حرفه ای و ایمنی در كارگاه های ساختمانی، بیمه و حمایت های تامین اجتماعی، آموزش و مهارت نیروی انسانی، حوادث ناشی از كار در كارگاه های ساختمانی و تجهیزات بهداشت حرفه ای و ایمنی در كارگاه های ساختمانی تا فردا 15 اسفندماه جاری در سالن همایش های بین المللی رازی ادامه دارد.

اجتمام**9185**1572





:: برچسب‌ها: مردم , اقیانوس , کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: