قزوین برای برگزاری انتخاباتی باشكوه در آمادگی كامل بسر می برد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، 'احمد عجم' روز پنج شنبه در بازدید از ستاد انتخابات در شهرستان های البرز، بویین زهرا و تاكستان افزود: شور و نشاط انتخاباتی خوبی در سطح استان حاكم شده است و این فضا، برگزاری یك انتخابات خوب و حداكثری را نوید می دهد.

وی اظهاركرد: مردم مومن و متعهد كشورمان همواره با حضور پرشور در صحنه، حمایت و وفاداری خود را از انقلاب و نظام اعلام كرده اند و در انتخابات مجلس نهم نیز با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای، یكبار دیگر اقتدار و انسجام خود را به رخ جهانیان خواهند كشید.

عجم، شركت در انتخابات را تكلیف اعتقادی و ملی هموطنان خواند و افزود: شركت در انتخابات حق مردم است و ملت مسلمان ایران در طول انقلاب شكوهمند اسلامی، همواره به خوبی از این حق استفاده كرده و تكلیف خود را به جا آورده اند.

مقام عالی اجرایی استان قزوین با اشاره به حضور و رقابت نامزدهای متعدد از جریان ها و سلایق مختلف سیاسی در استان، اظهاركرد: این مهم به پرشورتر شدن فضای انتخابات و مشاركت بیشتر مردم در پای صندوق های رای كمك می كند.

عجم، اجرای بی كم و كاست قانون و جلب مشاركت حداكثری مردم را دغدغه مسوولین دانست و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی روند انتخابات به نوعی برعهده خود مردم است و مسوولین نقش پشتیبان و هماهنگ كننده را ایفا می كنند.

استاندار قزوین با تاكید بر اینكه همه باید در مسیر قانون حركت كنیم، خاطرنشان كرد: هر جایی كه از قانون تمكین نمی شود باید با آن برخورد جدی و قانونی صورت بگیرد.

وی در پایان به راهپیمایی پرشور مردم در 22 بهمن امسال اشاره و خاطرنشان كرد: معتقدم مردم استان قزوین همچون سایر هموطنان با مشاركت گسترده و دشمن شكن خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حماسه ای دیگر خلق كرده و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را مانند همیشه مایوس می كنند.

37 نامزد در سه حوزه انتخابیه 'قزوین،آبیك و البرز'،'تاكستان' و بویین زهرا' برای كسب چهار كرسی نمایندگی مجلس تلاش می كنند.

در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 765 هزار و 845 نفر در استان قزوین واجد شرایط رای دهی می باشند.

7392/ 614/ 1644/506





:: برچسب‌ها: کنسرت , درختان , پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: