حضور گسترده در انتخابات، تقویت اقتدار نظام است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر، مشاركت حداكثری ملت غیور ایران در انتخابات روز جمعه را تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی توصیف كرد.

سردار سپهر اظهار داشت: امروز حضور آحاد ملت شریف ایران اسلامی تداعی كننده حضور خیل عظیم مردم در دفاع از ارزشهای انقلاب طی دوران دفاع مقدس است و همانگونه كه آن روزها همه اقشار مردم در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضوری گسترده داشتند 12 اسفند نیز بار دیگر با خلق حماسه ای دیگر در خط مقدم مبارزه با استكبار قرار خواهند گرفت.

وی تبعیت از رهبری، اجرای احكام اسلام و حضور با شعور مردم در صحنه های دفاع از انقلاب را سه عامل مهم برای اقتدار نظام معرفی كرد و افزود: سپاه و بسیج افتخار دارند كه با تقویت این سه ركن مهم، در دفاع از آرمان های انقلاب، راه امام (ره) و شهدا و تبعیت از ولایت از هیچ تلاشی دریغ نكرده و همواره در سنگر دفاع از انقلاب در برابر توطئه های دشمنان و ایادی شان قاطعانه ایستادگی كرده اند.

معاون هماهنگ كننده نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان حضور گسترده ، پرحجم و با طراوت در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را احیای اندیشه های بلند حضرت امام (ره ) و ادامه راه شهدا توصیف كرد.

سردار سپهر گفت: ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی همانگونه كه رهبر فرزانه و حكیم انقلاب فرمودند با حضور پرشور خود در این انتخابات سیلی محكمی بر چهره استكبار زده و به دنیا ثابت خواهند كرد همواره حامی راستین انقلاب و ولایت هستند.

سیام**1478**1319





:: برچسب‌ها: حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: