سردبیر نشریه روسی: جنگ تبلیغاتی بزرگی علیه سوریه به راه افتاده است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، 'لوكیانف' روز پنجشنبه در مقاله ای در روزنامه 'كامرسانت' خاطرنشان كرد: در جنگ تبلیغاتی و رسانه ای طراحی شده علیه سوریه رسانه های وابسته در یك چرخه تعریف شده تكراری تصاویری از سربازان ارتش سوریه در برابر تظاهركنندگان را نشان می دهند.

كارشناس خبری روس افزود: در اینجا این سووال مطرح می باشد كه چرا ارتش مجهز سوریه چند هفته است كه به شهر حمص حمله می كند و آیا این نشانه آن نیست كه گروه های مسلح مجهز به تسلیحات پیشرفته در برابر ارتش سوریه مقاومت می كنند.

در این مقاله گفته شده است كه در راس رسانه های خبری كه به تشدید جنگ تبلیغاتی علیه سوریه می پردازند كانال تلویزیونی الجزیره قرار گرفته است كه همواره تصاویری مبنی بر تظاهرات مسالمت آمیز مردم سوریه را نشان می دهد كه واحدهای مجهز ارتش در برابر آن ایستاده اند.

نویسنده مقاله با اشاره به حمایت كشورهای غربی از گروه های تروریستی در كشورهای عربی كه حكومت شان در جریان قبام های مردمی تغییر كرده است، خاطرنشان كرد: همین سیاست در باره سوریه جریان دارد و غرب از گروه های تروریستی مخالف حكومت این كشور پشتیبانی می كند.

لوكیانف همچنین به سیاست روسیه در مساله سوریه اشاره كرده است كه دو بار از حق وتوی خود برای جلوگیری از صدور قطعنامه علیه سوریه استفاده كرده است.

در این مقاله همچنین گفته شده است: موضع غرب در قبال سوریه در حال تغییر تدریجی است و كشورهای غربی بتدریج به این نتیجه می رسند كه تغییر حكومت در سوریه عواقب بسیار منفی و غیرقابل پیش بینی به همراه خواهد داشت.

اروپام/2242**518





:: برچسب‌ها: جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: