قرمز و آبی: فردا ما هم می آییم
نوشته شده توسط : xmovies

'علیرضا محمد' بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تاكید بر اهمیت انتخابات روز جمعه 12 اسفند به 'خبرهای یك' ایرنا گفت: به عنوان یك ورزشكار به طور حتم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شركت خواهم كرد و این وظیفه تمام اقشار جامعه است.

بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به عنوان یك ورزشكار از مردم كشورم می خواهم به طور حتم در انتخابات شركت كنند زیرا این انتخابات برای نشان دادن همدلی ما بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: مردم ما همیشه وفاداری خود را به انقلاب نشان داده اند و اطمینان دارم این بار نیز بار دیگر در كنار هم حضور خواهیم داشت.

** پورحیدری: حضور در انتخابات یك وظیفه ملی است

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران نیز به 'خبرهای یك' ایرنا گفت: مردم ایران حضور در انتخابات را یك وظیفه ملی برای خود می دانند.

'منصور پورحیدری' افزود: مردم ایران در گذشته همواره در عرصه های مختلف از جمله انتخابات حضور گسترده ای داشته اند و به طور حتم در انتخابات مجلس به طور گسترده پای صندوق های رای خواهند آمد.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا (جمعه) 12 اسفندماه در سراسر كشور برگزار می شود. مردم استان های خراسان رضوی و كردستان علاوه بر انتخابات مجلس در انتخابات سومین میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری دوره چهارم شركت خواهند كرد.

7537**1647**9118**1589**2026





:: برچسب‌ها: مکزیک , آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: