46 عمل جراحی ناشی از سوختگی در چهارشنبه سوری سال گذشته انجام شد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'حسین اكبری' روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در چهارشنبه سوری سال 88، 150 نفر و سال گذشته 40 نفر به دلیل سوختگی ناشی از آتش بازی های چهارشنبه آخر سال به مركز سوختگی شهید مطهری مراجعه كردند.

وی با اشاره به كاهش آمار مراجعات ناشی از سوختگی در چهارشنبه آخر هر سال، افزود: در این زمینه فرهنگ سازی خوبی صورت گرفت به گونه ای كه در مقایسه با پنج سال گذشته با كاهش چشمگیری مواجه شدیم.

اكبری تصریح كرد البته در زمینه پیشگیری دچار مشكلاتی هستیم كه اگر در این زمینه نیز اطلاع رسانی شود، آمار سوختگی ها كاهش می یابد.

وی با بیان اینكه در زمینه درمان نیز با مشكلاتی مواجه هستیم، افزود: هر چند كه در مراكز استان ها، مراكز تحقیقات سوختگی فعال شده اما باید تعداد مراكز سوختگی به منظور بهبود درمان افزایش یابد.

رییس بیمارستان حضرت فاطمه (س) گفت: این بیمارستان در سال 86 تاسیس و تاكنون 35 كار تحقیقاتی در این مركز انجام شده در حالی كه 11 مقاله علمی محققان این بیمارستان نیز در مجلات معتبر به چاپ رسیده است.

اكبری با اشاره به ساخت بیمارستان 30 تختخوابی جدید سوختگی در جوار بیمارستان حضرت فاطمه (س) افزود: هم چنین هم اكنون بیمارستان سوختگی 180 تختخوابی برای ارایه خدمات به مردم مناطق غرب تهران در جاده كن در دست ساخت است.

اجتمام**9105**1569**





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: