آذرمهر: از تلاش تكواندوكاران راضی هستم
نوشته شده توسط : xmovies

'مریم آذرمهر' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در پایان لیگ با اختلاف بسیار اندك قهرمانی را از دست دادیم اما باید به این نكته توجه داشت كه نخستین حضورمان را در لیگ تجربه كرده و بازیكنان جوانی داشتیم.

وی افزود: تیم بانوان شركت ورزشی خودران وفا در دقایق پایانی تشكیل شد و خوشبختانه با سختی هایی كه برای جذب بازیكن داشتیم تیم خوب و جوانی را جمع آوری كردیم.

آذرمهر ادامه داد: زمانی كه اعلام آمادگی كردیم همه بازیكنان مطرح جذب تیم های دیگر شده بودند و به جز سارا خوش جمال فكری و دنیا پوریونس، بازیكنان جدید و جوان را جذب تیم كردیم كه تا به حال اعزام برون مرزی نداشتند و با بازیكنان خارجی هم كار نكرده بودند و این كم تجربگی تكواندوكاران جدید موجب شد انرژی بیشتری برای آماده سازی آنها صرف كنیم.

وی در خصوص اعتراض برخی مربیان به داوری های لیگ گفت: به دلیل آنكه در مسابقات مختلفی داوری كرده ام هرگز به همكارانم بی احترامی نمی كنم زیرا قضاوت با هوگوهای معمولی بسیار سخت است اما برخی مربیان زمان پیروزی می گویند تیم ما برده است و هنگام شكست از داوری ها انتقاد می كنند.

سرمربی تیم بانوان شركت ورزشی خودران وفای تهران تصریح كرد: امسال اكثر تكواندوكاران در تیم سایپای البرز عضویت داشتند در حالیكه به نظر من نباید تمام ملی پوشان در یك تیم حضور یابند چرا كه قهرمان شدن با این همه ورزشكار مطرح كار چندان سختی نیست.

وی افزود: به نظر من باید تغییراتی در آیین نامه لیگ بانوان داده شود تا برای خارج شدن لیگ بانوان از حالت دو قطبی برنامه ریزی داشته باشیم.

وی افزود: از عملكرد مسوولان سازمان لیگ با وجود كمبود سالن و مشكلات دیگر راضی هستم و به جای انتقاد از داوران با بازیكنان خود نسبت به نتیجه نگرفتن برخورد می كنم.

آذرمهر در خصوص استفاده از هوگوهای الكترونیكی اظهار داشت:‌ از سال گذشته استفاده از هوگوهای الكترونیكی در لیگ بانوان را پیشنهاد دادم تا مشكلات داوری كم شود و همه بازیكنان با این سیستم ها هماهنگ شوند كه متاسفانه تا كنون تصمیمی در خصوص استفاده از این هوگوها در لیگ گرفته نشده است.

وی گفت:‌ با وجود مشكلات ابتدای فصل مسوولان باشگاه حمایت خوبی از ما داشتند و با برطرف كردن مشكلات مالی آرامش خوبی را در تیم ایجاد كردند.

آذرمهر یادآور شد: 'فریده رشیدی' در این مسابقات عملكرد خوبی داشت تا آینده درخشانی داشته باشد و این در حالی است كه تكواندوكار با تجربه ای چون 'سارا خوش جمال فكری' توقع بیشتری داشتم.

3783 / 1589





:: برچسب‌ها: نیویورک , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: