تسلط بر قانون لازمه انتخابات بی عیب و نقص است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'مرتضی تمدن' روز یكشنبه در همایش عوامل اجرایی اعضای شعب اخذ رای و نمایندگان فرماندار در حوزه انتخابی شهرستان شمیرانات افزود: تسلط بر قانون، امانتداری و بی طرفی، رعایت سلسله مراتب و جامع نگری محیط داخلی و بیرونی شعبه اخذ رای، لازمه برگزاری انتخابات بی عیب و نقص است.

وی با بیان اینكه نگاه جهانیان از بیرون و نگاه مردم از داخل كشور به انتخابات استان تهران است، گفت: همت و تلاش ما بر این است كه در حوزه‌های انتخابیه استان تهران یك انتخابات بی عیب و نقص برگزار كنیم.

تمدن با بیان اهمیت جایگاه عوامل اجرایی در انتخابات افزود: عوامل اجرایی جانبداری و گرایش به هر گروه، جریان، فرد و حزبی را كنار گذاشته تا مردم انتخاب برتر را انجام دهند.

استاندار تهران با بیان اینكه تمام نامزدها از نظر ما از حقوق یكسانی برخوردار هستند، افزود: حفظ حقوق همه نامزدها بر ما لازم است.

تمدن با بیان اینكه رای مردم همان اراده آنان است و آنها انتخاب برتر را انجام خواهند داد، یادآور شد: محیط و فضای بیرونی و پیرامونی شعبه اخذ رای باید محیط سالمی باشد.

وی درباره تلاش‌های دشمنان و صدور بیانیه‌هایی مبنی بر تحریم انتخابات اظهار داشت: دشمنان به آخر خط رسیده‌اند و دنیا بداند كه ملت ایران سرزنده و استوار رو به جلو می‌رود.

تهرام/7244 /1556/ 1539





:: برچسب‌ها: سفر , سیاتل , کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: