500 عضو دیگر گروهك تروریستی منافقین از پادگان اشرف اخراج می شوند
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور كشور) آخرین تحولات پیرامون اخراج و سرانجام اعضای فرقه تروریستی رجوی حاكی است در حال حاضر علاوه بر اخراج قریب الوقوع این افراد، بیش از یك هزارو 600نفر از اعضای این فرقه نیز خواهان بازگشت داوطلبانه به ایران هستند.

همین گزارش ها از صدور حكم بازداشت 70 نفر از فرماندهان ترور، شكنجه گران و بازجویان منافقین توسط دادگاه های عراق حكایت می كند، ضمن اینكه بنابر گزارش های رسیده مسوولان عراقی اجازه ورود 20 كامیون حامل اثاث همراه 397 نفر از اعضای خارج شده از كمپ اشرف را صادر نكرده و این وسایل را به كمپ عراق جدید بازگرداندند.

این اقدام براساس توافق سازمان بین المللی یونامی و دولت عراق صورت گرفت كه بر طبق آن قرار شد اعضای كمپ اشرف در هنگام ورود به كمپ ترانزیت (مساحت یك كیلومتری و محصور از كمپ لیبرتی كه برای منافقین در نظر گرفته شده) تنها وسایل كاملا شخصی را با خود همراه ببرند.

به گزارش ایرنا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی هابیلیان، فیلم های منتشر شده از اولین گروه اخراج شدگان نشان می دهد فرقه رجوی 397 نفر از افراد مسن، متعصب و قدیمی خود را دستچین كرده و پس از توجیه كردن در نشست ها، آنها را با برنامه های خاص به این كمپ جدید فرستاده است.

این گزارش در ادامه می افزاید: با وجود بیش از یك سال از فراخوان كمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل جهت پذیرش این افراد تحت قوانین كمیساریا، نه تنها هیچ كشوری موافق پذیرش این افراد نیست بلكه كشورهایی چون آلمان، فرانسه، هلند و سوئیس رسماً اعلام كرده اند حاضر به پذیرش اعضای جدا شده از این فرقه نخواهند بود.

این كشور ها حتی اعلام كردند كه مخالفتشان با پذیرش اعضای گروهك تروریستی منافقین شامل حال كسانی نیز كه قبلا توسط این كشورها به عنوان هوادار این گروه موقعیت پناهندگی دریافت كرده اند نیز می شود، و بر این اساس كشورهای یاد شده اعلام كرده اند پروسه پناهندگی این افراد باید تجدید گردیده و مجددا مورد مصاحبه قرار گیرند.

بنا بر گزارش ها یك هزارو 660 نفر از اعضای پشیمان و نادم فرقه رجوی آمادگی خود را به 'مارتین كوبلر' جهت بازگشت داوطلبانه به ایران اعلام كرده اند.

سیام **1708*1580





:: برچسب‌ها: شب , فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: