هند خواستار اقدام كشورهای اروپایی برای خروج از بحران بدهی ها شد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا،'پراناب موكرجی 'روز شنبه در دهلی نو به خبرنگاران گفت: موضع ما این است كه بحران منطقه اروپا را حل كنیم و فرمول و بسته قابل اعتمادی برای حل مشكل كشورهای این منطقه بیابیم.

گفتنی است وزرای اقتصادی و مقامهای بانك مركزی گروه G20، از روز جمعه 5 اسفند،مذاكرات سه روزه خود درباره اقتصاد جهانی را در مكزیكو آغاز كرده اند.

نشست سه روزه وزرای كشورهای G20، متشكل از گروهی از كشورهای ثروتمند و توسعه یافته در حالی برگزار می شود كه تلاش ها برای حل مساله بدهی كشورهای اروپایی تاكنون بی نتیجه مانده است.

وزیر دارایی هند به دلیل آماده سازی پیش نویس بودجه سال 13-2012 ، این كشور كه قرار است 16 مارس (26 اسفندماه )به پارلمان هند ارایه شود ،در اجلاس كشورهای جی 20 شركت نكرده است .

'دی. سوبارائو'، مدیر بانك ذخیره هند و 'آر. گوپالان'، معاون امور اقتصادی در اجلاس مكزیكو شركت كردند.

با این حال، وزیر دارایی هند همچنین از گردهمایی كشورهای 'بریكس '(BRICS ) (برزیل، روسیه، هند، چین و افریقای جنوبی) در ماه آینده برای بحث درباره استراتژی اقتصادی و تاثیر بحران بدهی اروپا بر اقتصاد جهانی خبر داد.

وی گفت: هند در پایان ماه مارس میزبان گروه بریكس خواهد بود و موضع این گروه در قبال بحران اقتصادی منطقه یورو به بحث گذاشته خواهد شد.

آساق **589**5981





:: برچسب‌ها: به من ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: