12 اثر نمایشی فردا در جشنواره تئاتر فجر اجرا می شوند
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، نمایش 'موسم باد و باران' از كشو فرانسه در تالار وحدت و در ساعت 18 و 30: 20 به صحنه می رود.

این نمایش علاوه بر حضور در بخش بین الملل، یكی از آثار حاضر در بخش مسابقه بین الملل جشنواره نیز محسوب می شود.

تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر نیز از نمایش 'هتل پارادیزو' از كشور آلمان در ساعت های 18 و 21 میزبانی می كند. تنها نماینده كشور آلمان در این رویداد در دو بخش بین الملل و مسابقه بین الملل جشنواره حضور دارد.

دیگر تالارهای مجموعه تئاتر شهر نیز میزبان نمایش هایی از هنرمندان كشور هستند.

نمایش 'روشان' به كارگردانی فریدون محرابی كه در بخش میهمان جشنواره حضور دارد در ساعت 18 و 30: 20 در تالار چهارسو میزبان مخاطبان جشنواره خواهد بود.

نصیر ملكی جو با كارگردانی نمایش 'سفید برفی و هفت كوتوله، والت دیزنی 1937' در بخش مرور جشنواره در ساعت 17 و 30 : 19 میهمان تالار قشقایی است.

همچنین نمایش 'این همه سنگر و این آدم هایی كه تا آخر زنده اند' به كارگردانی روزبه حسینی در بخش میهمان جشنواره در ساعت 30: 16 و 19 در تالار سایه به صحنه می رود.

كارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر نیز با نمایش 'به مراسم مرگ داداش خوش آمدید' به كارگردانی سمانه زندی نژاد در ساعت 16 و 18 میزبان تماشاگران جشنواره فجر می شود.

این نمایش در دو بخش نگاه ویژه و مسابقه ایران جشنواره سی ام فجر حضور دارد.

تالار هنر نیز با نمایش 'آخر بنی راج' از نمایش های حاضر در بخش بین الملل به كارگردانی 'حسن موذن' از كشور تونس ساعت 17 اجرا می شود.

همچنین در تماشاخانه سنگلج، نمایش 'خطوط خاطر' به كارگردانی محمد قاسمی در ساعت 18 و 30: 20 به صحنه می رود.

این نمایش از شهرستان ملایر در بخش برگزیدگان مناطق جشنواره تئاتر فجر اجرا می شود.

در بخش برگزیدگان مناطق، نمایش 'مرگ كسب و كار من است' به كارگردانی مشترك سعید زندی و محمدرضا درند از كرمانشاه در ساعت 17 و 30: 19 در تالار مولوی به اجرا می رسد.

نمایش 'من ایرجم، ‌پسر فریدون یا سه قطره خون روی برف' به كارگردانی عبدالله برجسته از مشهد در ساعت 17 و 20 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر در دو بخش چشم انداز و مسابقه ایران اجرا می شود.

تالار مهر حوزه هنری از نمایش 'رویای تفتیده' حاضر در دو بخش مروز تئاتر ایران و مسابقه ایران به كارگردانی عبدالمحمد سالاری در ساعت 16 و 19 میزبانی می كند.

تالار تازه تاسیس 'حافظ' نیز در ساعت 17 و 20 به پیشواز نمایش 'سونامی نوردان خطه' به كارگردانی آرش میرطالبی در بخش نگاه ویژه می رود.

سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری رحمت امینی تا 22 بهمن ماه در تهران بر پا است.

فراهنگ ** ا.خ ** 1071





:: برچسب‌ها: نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: