سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند:شهید منصوری قرچك شایسته صدرنشینی نیست
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا ، 'علیرضا افضل ' در كنفرانس خبری كه روز جمعه در باشگاه گیتی پسند اصفهان برگزارشد ،اظهار داشت: دیدار شب گذشته با تیم شهید منصوری قرچك ، بسیار سخت و سنگین بود و خوشحالم كه توانستیم سه امتیاز این دیدار را كسب كنیم.

وی افزود: تیم گیتی پسند در دیدار شب گذشته تیم برتر میدان بود و تیم شهید منصوری قرچك حرفی برای گفتن نداشت.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره اظهارات ' رضا لك ' سرمربی تیم شهید منصوری قرچك مبنی بر اینكه تیم گیتی پسند با اقدامات ناجوانمردانه بازی را به سود خود رقم زد ، تصریح كرد: 'لك ' دومین سال مربیگری خود را تجربه می كند و به دلیل نداشتن تجربه كافی این اظهارات را بیان كرده است.

وی با بیان اینكه تیم های فیروز صفه ، فولاد ماهان و گیتی پسند در اصفهان حضور دارند و این تیم ها در رقابت جدی با یكدیگر هستند،افزود: به نظر من رقابت و حاشیه سازی هایی كه برای تیم های اصفهانی در فصل گذشته بوجود آمد موجب شد تا تیم شهید منصوری قرچك به قهرمانی برسد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تاكید كرد: امسال مصمم هستیم كه قهرمان شویم و رقابت های كاذب توام با حاشیه تیم های اصفهانی نمی تواند فوتسال اصفهان رااز كسب عنوان قهرمانی باز دارد.

افضل با اشاره به اینكه تیمش هفته آینده باید به مصاف علم و ادب مشهد برود،گفت: این دیدار برای تیم ما مهم است و قصد داریم با ارائه یك بازی قدرتمند ضمن كسب امتیاز كامل این دیدار ، كمبودهای تیم گیتی پسند در تفاضل گل را جبران كنیم و به صدر جدول برسیم.

وی در عین حال تاكید كرد:دستیابی به این مهم در دیدارهای آینده امكان پذیر است و تیم گیتی پسند اصفهان تلاش خود را بكار خواهد گرفت.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره مسوولیت 'حسین شمس' در این تیم اظهارداشت: شمس به عنوان مدیر فنی نظرات خود را به باشگاه ارایه می كند و مسوولیت فنی تیم برعهده من است اما از تجربیات وی برای موفقیت تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان استفاده می كنم.

7132/1042/1647





:: برچسب‌ها: اتومبیل , سیاه و سفید , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: