پنج كشور خواهان برگزاری'هفته فرهنگی'خود در اصفهان شدند
نوشته شده توسط : xmovies

'حبیب الله تحویل پور' روز چهارشنبه درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: با برگزاری هفته فرهنگی ژاپن در اصفهان، هفته فرهنگی اصفهان نیز در آینده نزدیك در یكی از شهرهای ژاپن با اولویت شهر'كیوتو' برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در الجزایر كه سال گذشته با حضور یكصد نفر از هنرمندان اصفهانی انجام شد، اظهار داشت: هنرمندان اصفهانی بعنوان سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی می توانند در آیین های هفته فرهنگی كه در این كشورها برگزار می شود، شركت كنند.

وی خاطرنشان كرد: هفته فرهنگی استانبول هم به احتمال زیاد سال آینده در اصفهان برگزار خواهد شد.

تحویل پور بااشاره به عضویت شهرداری اصفهان در دو سازمان بین المللی مستقر در كیوتو و یوكاهامای ژاپن، تصریح كرد: این دو سازمان بین المللی در زمینه های فرهنگی، تاریخی و خواهرخواندگی فعالیت می كنند.

وی گفت:برگزاری هفته فرهنگی ژاپن در اصفهان و همكاری و عضویت در این دو سازمان بین المللی مقدمه ای است تا پیشنهاد خواهرخواندگی اصفهان و كیوتوی ژاپن به سفیر این كشور اعلام و در آینده انجام شود.

معاون شهرداری اصفهان با اشاره به قدمت كهن و اقدامات بشردوستانه ایران كه در ادبیات و پیشینه تاریخی كشورمان وجود دارد، تاكید كرد: برگزاری هفته های فرهنگی در خارج با استقبال فراوان مردم آن كشورها رو به رو می شود.

شهرداری اصفهان با 13 شهر جهان عقد خواهرخواندگی منعقد كرده است.

8114/1011





:: برچسب‌ها: سفر , موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: