هزاران اسپانیایی علیه ریاضت های آموزشی تظاهرات كردند
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، در تظاهرات روز چهارشنبه، معترضین با حمل پلاكارد هایی‌ كه بر روی آنها نوشته شده بود 'ما ملت هستیم نه دشمن'، به خیابان ها ریختند و خواهان استعفای 'پولا سانچز لئون' نماینده دولت مركزی در ایالت والنسیا شدند.

تظاهركنندگان با مشت های گره كرده شعارهایی‌ از جمله 'ما را ساكت نخواهند كرد'، 'برای سرقت بهتر ما ریاضت های آموزشی انجام می‌ دهند'، 'دست های ما سلاح های ما هستند' و 'این بحران نیست بلكه یك كلاهبرداری است' را سر دادند.

بحران اقتصادی كه سخت دامنگیر اسپانیا شده، دولت های ایالتی‌ و محلی را بر آن داشته كه اصلاحات ریاضتی بسیاری از جمله ریاضت در بخش آموزش و پرورش را اجرا كند.

دولت محلی ایالت والنسیا در این راستا علاوه بر كاهش حقوق كارمندان دولتی از جمله آموزش و پرورش، بودجه های آموزشی و بورسیه ها را كاهش داد كه این امر موجب نارضایتی‌ قشر آموزشی شده است.

دانش آموزان مدارس والنسیا كه از یك هفته قبل اعتراض خود را آغاز كرده ا‌ند، خواهان بودجه های بیشتر آموزشی هستند كه در این راستا برخی‌ از مدارس به دلیل عدم پرداخت هزینه گازوئیل از سوی دولت ایالتی، بدون وسایل گرمازا بوده بوده و دانش آموزان با كلاه، دستكش و حتی آوردن پتو از خانه، خود را در كلاس های درس گرم نگه می‌ دارند.

در همین راستا دانش آموزان نیز در روزهای اخیر با حضور در خیابان ها با پلیس درگیر شدند.

اروپام **1234**1597





:: برچسب‌ها: گل , کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: