سایت فروش هدایای شخصی رییس جمهوری به نفع مددجویان بهزیستی افتتاح شد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، رییس سازمان بهزیستی روز سه شنبه در این مراسم گفت:‌ سایت در سه بخش معرفی كالا، ثبت نام و اخبار و اطلاعات آماده شده است كه خیرین می‌توانند با ورود به سایت و پرداخت مبلغ پنج هزار تومان برای خرید هدیه مورد نظر خود ثبت نام كنند كه این مبلغ نیز مستقیما به حساب مشاركت‌های مردمی سازمان بهزیستی واریز می‌شود.

'همایون هاشمی' افزود: در این سایت 52 قلم از كالاهای اهدایی رییس جمهوری و همسر وی كه شامل جواهر، زیورآلات، خودنویس و ساعت می‌شود به فروش می‌رسد.

وی گفت: درهفته نیكوكاری یك روز برای فروش هدایای رئیس جمهور به صورت حضوری برای مردم خیر در نظر گرفته می‌شود.

وی تاكید كرد: این هدایا توسط سه نفر از كارشناسان دادگستری قیمت گذاری شده است و هدایایی كه جنبه تاریخی و ملی داشت در موزه‌های كشور نگهداری شدند اما هدایای اهدایی جنبه فرهنگی و معنوی دارند.

هاشمی تصریح كرد: همزمان با رونمایی سایت، نمایشگاهی نیز برای عرضه و مشاهده هدایا در شیرخوارگاه آمنه آماده شده است كه از امروز - سه شنبه - هموطنان می توانند با مراجعه به این شیرخوارگاه از نزدیك هدایا را مشاهده كنند.

به گفته وی، مشاركت های مردمی در سال های اخیر بیش از 400 درصد رشد داشته است كه به همین دلیل سال 91 را سال توسعه مشاركت های مردمی به منظور توسعه كمی و كیفی این مشاركت ها نامگذاری كردیم.

وی به طرح شكرانه سلامت اشاره كرد و گفت:‌این طرح شامل كمك‌های مستقیم دستگاه های دولتی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی می‌شود كه اعضای هیات دولت به همراه رییس جمهوری یك سال است كه ماهیانه مبلغی از حقوق خود را برای كمك به مددجویان واریز می‌ كنند.

اجتمام**9188 ** 1569**





:: برچسب‌ها: روز , بارسلونا , تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: