خیرین خراسان شمالی 14 میلیارد ریال در حوزه سلامت كمك كردند
نوشته شده توسط : xmovies

'علیرضا صفاری' روز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح دفتر این مجمع در بجنورد طی گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: این میزان كمك خیرین حوزه سلامت در دو سال اخیر صورت گرفته است.

وی این كمكها را شامل اهدای 52 قطعه زمین در شهرستانهای استان به ارزش هشت میلیارد و 717 میلیون ریال اعلام كرد. عمده اهدای زمین برای توسعه زیرساختهای حوزه سلامت به تعداد 23 قطعه در شیروان صورت گرفته است.

او افزود: یك نیكوكار نیز چهار میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز بخشهای دیالیز و پیوند بیمارستان امام علی(ع) با 15 تخت هزینه كرده كه تحویل دانشگاه علوم پزشكی خراسان شمالی شده است.

وی دیگر طرحهای در دست ساخت خیرین را به ارزش یك میلیارد و 145 میلیون ریال در بخشهای ان.آی.سی.یو، اورژانس، دیالیز و داروخانه جدید در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان و بخش جراحی قلب بیمارستان امام علی(ع) توسط دو خیر اعلام كرد.

او افزود: در دو سال اخیر توسط خیرین حوزه سلامت در شیروان، بجنورد و جاجرم بابت خرید تجهیزات پزشكی و غیرپزشكی بیش از 595 میلیون ریال اهدا شده است.

وی با اشاره به راه اندازی دفتر مجمع خیرین سلامت در مركز خراسان شمالی گفت: عمده فعالیت این مجمع بر جذب نیكوكاران برای ایجاد زیرساختهای حوزه سلامت خراسان شمالی به عنوان نیاز مبرم این منطقه متمركز خواهد شد.

او همچنین از برگزاری همایش ملی خیرین سلامت در نیمه نخست سال 91 در بجنورد در راستای جذب كمكهای خیرین برای ایجاد زیرساختهای حوزه سلامت استان خبر داد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی همچنین راه اندازی شعب فرعی دفتر مجمع خیرین سلامت استان با همكاری ائمه جمعه و فرمانداران و معتمدان در شهرستانهای استان در آینده نزدیك، شناسایی خیرین استان بویژه افراد مقیم در خارج از استان و بهره گیری از امكانات اداره كل اوقاف و امور خیریه را از دیگر برنامه های این مجمع برشمرد.ك/3

623/626





:: برچسب‌ها: ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: