رییس فدراسیون كشتی تركیه : كشتی ایران نیاز به برزگر داشت به همین خاطر پافشاری نكردیم
نوشته شده توسط : xmovies

' بكر شكر' رییس فدراسیون كشتی تركیه یكشنبه شب در پایان مسابقات بین المللی كشتی آزاد جام یاشاردوغو در آنكارا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب گفت: هنوز هم معتقدم كه برزگر یكی از بهترین مربیان جهان است.

وی با اشاره به مذاكرات فدراسیون كشتی تركیه با برزگر برای تصدی سرمربیگری تیم ملی كشتی آزاد تركیه برای شركت در بازی های المپیك 2012 لندن اظهارداشت: ما در این خصوص با برزگر مذاكراتی انجام دادیم و با حضور او در آنكارا به توافقاتی نیز رسیدیم ولی كشتی ایران نیاز به این مربی بزرگ دارد به همین خاطر برای حضور این مربی در تركیه پافشاری نكردیم.

شكر اظهارداشت: ما همیشه خواستار استفاده از برزگر در تیم ملی كشتی آزاد تركیه هستیم.

وی با اشاره به سوابق كشتی در دو كشور تركیه و ایران اظهارداشت: كشتی در ایران و تركیه جایگاه والایی دارد و در هر دو كشور این رشته یك ورزشی ملی به شمار می رود و باید روابط ایران و تركیه در بخش ورزش به ویژه در رشته كشتی افزایش یابد.

رییس فدراسیون كشتی تركیه با تقدیر از حضور تیم ایران در مسابقات بین المللی كشتی آزاد جام یاشاردوغو اظهارداشت: از اینكه كشتی گیران ایران در این مسابقات شركت كردند خرسند هستم.

وی با ابراز رضایت از برگزاری مطلوب این مسابقات گفت: مسابقات با شركت تیم های قدرتمند جهان برگزار شد و شركت كنندگان با خاطری خوش آنكارا را ترك كردند.

شكر در ادامه گفت: مسابقات كشتی آزاد جام یاشاردوغو محل مناسبی برای كشورهایی بود كه تیم هایشان را برای شركت در بازی های المپیك 2012 لندن آماده می كنند.

شكر درباره استقبال كم علاقه مندان به كشتی از این مسابقات اظهارداشت: متاسفانه قوانین كشتی تغییر كرده است و همین امر سبب شده كه تماشاگران رغبتی برای حضوردر سالن مسابقات نداشته باشند.

خاورم ** 230 ** 1574





:: برچسب‌ها: پرندگان , غذا , موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: