10هزار نیروی بومی برای اشتغال در پارس جنوبی آموزش می بینند
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، مسعود نصوری روز یكشنبه افزود: سازمان منطقه ویژه پارس با هدف اجرای كامل مصوبه هیات دولت در مورد بكارگیری حداقل 50درصد نیروهای مورد نیاز در پروژه های نفت، گاز و پتروشمی پارس جنوبی از بین جویندگان كار بومی استان بوشهر با همكاری اداره كل فنی و حرفه ای این استان دوره های آموزشی مورد نیاز صنعت نفت را برگزار می كند.

وی اضافه كرد: این سازمان با نیازسنجی های متعدد در سطح منطقه در گام نخست، شرایط لازم برای آموزش جوانان استان بوشهر را دررشته های داربست بندی، آرماتوربندی، قالب بندی، برق صنعتی، لوله كشی صنعتی و لوله كشی پلیمری در تمام مراكز آموزش فنی و حرفه ای فعال در شهرستان های استان بوشهر فراهم كرده است.

نصوری اظهار داشت: در این زمینه قرارداد و تفاهمنامه ای بین سازمان منطقه ویژه پارس با اداره كل فنی و حرفه ای استان بوشهر به منظور آموزش 10هزار نفر از نیروهای متقاضی و جویای كار این استان و با هدف توانمندسازی این نیروها منعقد شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تفاهم نامه یاد شده، سازمان منطقه ویژه پارس با همكاری دیگر شركت های تابعه صنعت نفت در منطقه ویژه و استان بوشهر نسبت به تدوین استانداردهای آموزشی و سرفصل های مورد نیاز دوره ها اقدام كرده است.

نصوری گفت: كارآموزان این دوره ها كه در آزمون های تئوری و عملی قبول شوند، از سوی مدیریت كار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس برای كار در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به شركت های مستقر در منطقه معرفی خواهند شد. ك/2

539/





:: برچسب‌ها: واشنگتن , اروپا , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: