مردم ایران به زودی خبرهای خوش دستاوردهای جدید هسته ای را از احمدی نژاد می شنوند
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا از مالزی، پایگاه خبری مالزیا اینسایدر در گزارش خود با اشاره به اینكه رییس جمهوری اسلامی ایران وعده داد كه بزودی دستاوردهای جدید هسته ای را به مردم ایران اعلام خواهد كرد، نوشت: مردم ایران خبرهای خوشی از دستاوردهای هسته ای از رییس جمهوری خود خواهند شنید.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت:برغم تهدیدهاو تحریم های اخیر وفشارهای كشورهای غربی برای توقف برنامه هسته ای ایران، این كشور دستاوردهای جدیدی از فعالیت های هسته ای خود را آشكار خواهد كرد كه این نشان بی اثر بودن این تهدیدها و تحریم هاست.

پایگاه خبری مالزیا اینسایدر در ادامه گزارش خود آورده است: آمریكا و دیگر كشورهای غربی ایران را به فعالیت های هسته ای غیرقانونی متهم می كنند اما مقامات ایران بارها این اتهامات را رد كرده و تاكید كرده اند كه فعالیت های هسته ای ایران در مسیر اهداف صلح آمیز است.

پایگاه خبری جاكارتا پست اندونزی نیز در گزارش خود با اشاره به مهم بودن سخنان رییس جمهوری در اجتماع میلیونی راهپیمایان 22 بهمن در تهران، نوشت: ایران به زودی دستاوردهای هسته ای بزرگ و جدید خود را اعلان خواهد كرد.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در حالی وعده اعلام دستاوردهای جدید هسته ای ایران را در آینده ای نزدیك داد كه این موضوع نیز بار دیگر تاكید كرد كه كشورش آماده احیای مذاكرات با غرب بر سر برنامه هسته ای كشور است.

جاكارتا پست در ادامه گزارش خود تاكید كرد كه رییس جمهوری ایران این سخنان را در جمع صدها هزار ایرانی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی كه سلطنت طرفدار غرب را در این كشور سرنگون كرد، ایراد كرد.

این پایگاه خبری می افزاید: كشورهای غربی تا كنون 4 دوره تحریم را بر ایران تحمیل كرده و اخیرا اتحادیه اروپا نیز تحریم های نفتی این كشور را تصویب كرده است اما هیچ كدام نتوانسته باعث متوقف شدن برنامه هسته ای ایران شود و ایران نیز بارها اعلام كرده كه غنی سازی اورانیوم را توقف نخواهد كرد.

جاكارتا پست خاطرنشان كرد:ایران گفته كه مجبور است برای تولید میله های سوخت هسته ای،كه برای سوخت راكتورهای خود مورد استفاده قرار می گیرد، تلاش كند و اكنون موفق شده كه این میله های سوخت را تولید كند.

روزنامه بانكوك پست تایلند نیز روز یكشنبه در پایگاه اینترنتی خود نوشت: رییس جمهوری ایران در اجتماع بزرگ مردمی سالگردپیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی تهران،قول داد كه بزودی پروژه های مهم هسته ای را افتتاح خواهد كرد.

این روزنامه در ادامه گزارش خود تاكید كرد:احمدی نژاد در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 در جمع صدها هزار نفر از مردم تهران،گفت: ملت ایران هرگزتسلیم تهدیدها و تحریم های غرب نخواهد شد و با هرتهدیدی از سوی آمریكا و اسرائیل مقابله خواهد كرد.

بانكوك پست درگزارش خود تاكید كرده است:سخنان محمود احمدی نژاد با تایید شركت كنندگان در راهپیمایی همراه شد. ایران اعلام كرده كه تحریم های غرب، ملت ایران را از ادامه مسیر فعالیت های هسته ای باز نخواهد داشت.

روزنامه استار چاپ مالزی نیز در گزارش خود با اشاره به حضور میلیون ها ایرانی در راهپیمایی 22 بهمن، نوشت: محمود احمدی نژاد، رییس جمهور ایران، در جمع راهپیمایان تهرانی گفت كه جمهوری اسلامی علی رغم تحریم های غرب بزودی پیشرفت های خودرا در برنامه هسته ای اعلام می كند.

این روزنامه در گزارش خود آورده است:احمدی نژاد رییس جمهوری ایران در روز 22 بهمن در تهران وعده داد كه جهان بزودی خبرهای مربوط به پیشرفت های مهم و جدید هسته ای ایران را خواهد شنید.

خبرگزاری رسمی فیلیپین (پنا) نیز با انعكاس خبر راهپیمایی میلیونی ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: احمدی نژاد رییس جمهوری ایران در جمع راهپیمایان تهرانی از اعلام قریب الوقوع دستاوردهای جدید و مهم هسته ای ایران خبر داد.

این خبرگزاری در ادامه افزود:احمدی نژاد در این سخنرانی كه از تلویزیون ایران به طور مستقیم پخش می شد،گفت كه در روزهای آینده جهان شاهد پیشرفت های جدید هسته ای ایران خواهد بود.

این خبرگزاری در ادامه افزود: رییس جمهوری ایران در حالی از اعلام قریب الوقوع دستاوردها جدید هسته ای خبر داد كه آمریكا و دیگر كشورهای غربی تلاش می كنند از طریق اعمال تحریم های گسترده، برنامه هسته ای این كشور را متوقف كنند اما تاكنون موفقیتی در این خصوص كسب نكرده اند.

آساق**335





:: برچسب‌ها: زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: