11 پروژه عمرانی در مشهد شهدای وحدت /پیشین/ مورد بهره برداری قرارگرفت
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، بخشدار بخش مرزی پیشین پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این باره گفت: توجه ویژه به منطقه مرزی پیشین و تلاش برای رفع مشكلات مردم همیشه در صحنه این بخش در سرلوحه كار مسوولان قرار دارد.

'رحیم بخش بلیده ای' با اشاره به موقعیت مرزی بخش پیشین افزود: این منطقه به عنوان پیشانی كشور عزیزمان هم مرز با كشور پاكستان است و باید از خدمات و امكانات درخور شان نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار باشد.

وی اظهار داشت: در همین راستا و به بركت ایام دهه مبارك فجر امروز پروژه های استخر ذخیره آب در دیمبر، تجهیز و نوسازی زمین های كشاورزی سنتی در گورشون، احداث موتورخانه آب آشامیدنی منطقه عشایری تلاران نگور و جایگاه دام در روستای هوت آباد مورد بهره برداری قرار گرفت.

بخشدار پیشین بیان كرد: همچنین بهره برداری از طرح روكش آسفالت خیابان قدس و چارباغ امیر المومنین (ع)، بوستان محله ای شهرپیشین وساماندهی آرامستان، بوستان كودك و فضای سبز و اجرای طرح هادی روستای زردبن از دیگر پروژه های یادشده است.

بلیده ای افزود: برای ساخت و راه اندازی این پروژه ها در مجموع هفت میلیارد و 270 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

بخش مرزی پیشین از توابع شهرستان سرباز در جنوب استان سیستان و بلوچستان واقع شده و مركز آن در نقطه صفر مرزی 'مشهد شهدای وحدت سرداران شهید شوشتری و محمد زاده و جمعی از یاران با وفای شیعه و سنی شان' است. ك/3

7313 / 653 ** 1574





:: برچسب‌ها: زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: