بازی غیر حرفه ای بازیكنان ما را از كسب نتایج مطلوب دور كرده است
نوشته شده توسط : xmovies

'جبار قوچان نژاد' عصر چهارشنبه بعد از مسابقه تیم های والیبال مشهد الرضا (ع) و شهرداری ارومیه در مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازیكنان ما علاوه بر آنكه حرفه ای بازی نمی كنند تمركز كافی هم روی بازی ها ندارند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: در همه رقابت ها تا امتیاز 20 الی 22 هر گیم خوب بازی می كنیم ولی از آن به بعد و یا در دقایق آخر بازی ها به دلیل حرفه ای بازی نكردن بازیكنان و فقدان تمركز آنان روی بازی امتیاز و شانس به نفع حریف هایمان تغییر می یابد.

وی در عین حال گفت: اگر بازی نخست مسابقه با تیم شهرداری ارومیه را می بردیم، شرایط به نفع ماعوض می شد.

قوچان نژاد در خصوص دو بازیكن خارجی تیم مشهد الرضا (ع) نیز گفت: هماهنگ كردن این بازیكنان با تیم كار سختی است و در عین حال یكی از دو بازیكن خارجی ما در این بازی و در پست سرعتی خوب بازی كرد.

او در خصوص برخی مطالب نقل قول شده از طرف حامی مالی تیم والیبال مشهد الرضا (ع) مبنی بر اینكه اگر نتیجه بازی عصر چهارشنبه با پیروزی این تیم به پایان نرسد، برخی تغییر و تحولات در تیم فوق انجام می شود، گفت: من چیزی در این خصوص نشنیدم ولی اگر چنین مساله ای هم واقعیت داشته باشد این حق مسوولان ذیربط است.

وی با اشاره به اینكه طی پنج سال گذشته كارنامه عملكرد من بعنوان سرمربی تیم مشهد الرضا (ع) برای مردم و رسانه ها به خوبی روشن است، گفت: این تیم خیلی دیر برای بازی های لیگ برتر والیبال امسال بسته شد و به همین دلیل فرصت مناسب و حتی حق انتخاب بازیكن توانمند را نداشتم.

تیم والیبال مشهد الرضا (ع) عصر چهارشنبه در راستای مسابقه های لیگ برتر والیبال كشور در خانه خود به مصاف تیم شهرداری ارومیه رفت و در پایان بازی را با نتیجه سه بر صفر به میهمان خود واگذار كرد.

ك/37490/659





:: برچسب‌ها: روش , واشنگتن , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: