لیگ برتر ایران؛ شکست سنگین پرسپولیس از سایپا
نوشته شده توسط : xmovies
مهدی مهدوی‌کیا

در بازی مقابل سایپا، مهدی مهدوی‌کیا از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار داشت

پرسپولیس که بر خلاف حضور موفقیت‌آمیزش در لیگ قهرمانان آسیا، در رقابت‌های لیگ برتر این فصل عملکرد ضعیفی داشته، در هفته سی و یکم مقابل سایپای البرز تن به شکست داد.

در این بازی که مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان از ابتدا در بازی بودند، مصطفی دنیزلی، سرمربی ترکیه‌ای پرسپولیس، علی کریمی، محمد نوری و ایمون زاید را در ترکیب اصلی قرار نداده بود.

پرسپولیس در مقابل بازی منسجم و موثر مهمان از همان دقایق ابتدایی عقب افتاد. دو گل کریم انصاریفرد (۵) و امین منوچهر (۷) نیمه نخست را دو بر صفر به سود سایپا پایان داد.

علاوه بر این سامان آقازمانی هم در لحظات پایانی نیمه نخست با یک تکل خطرناک، کارت زرد دوم را گرفت و پرسپولیس را ده نفره کرد.

برای جبران نتیجه علی کریمی و محمد نوری به ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم اضافه شدند. اما با وجود افزایش حملات پرسپولیس و بر خلاف جریان بازی، مجید غلام‌نژاد در دقیقه ۵۹ گل سوم سایپا را به ثمر رساند.

پس از این گل پرسپولیس با حملات پرشمار خود و حرکت‌های فردی علی کریمی خطرات بیشتری روی دروازه سایپا خلق کرد و در دقیقه ۷۴ با ضربه دقیق ابراهیم شکوری به گل اول خود رسید.

با این وجود سایپا در ضد حملات خوب عمل کرد و بار دیگر در دقیقه ۷۸ توسط میلاد غریبی به گل رسید و امید پرسپولیس برای جبران نتیجه را از بین برد.

تلاش‌های نهایی پرسپولیس در دقیقه ۸۷ روی ارسال علی کریمی و ضربه سر علیرضا نورمحمدی به گل دوم رسید و بازی با نتیجه ۴ بر دو به سود مهمان خاتمه یافت.

پرسپولیس با این شکست سنگین با ۳۹ امتیاز خود به رده نهم جدول لیگ برتر ایران تنزل یافت. سایپا نیز با ۴۰ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

در دیگر بازی‌های امروز لیگ برتر ایران، بازی‌های ملوان با مس و صبای قم با نفت تهران بدون گل مساوی پایان یافتند.

مس سرچشمه با گل مسلم فیروزآبادی (۵۷) یک بر صفر فجرسپاسی را شکست داد اما این پیروزی تاثیری در سقوط قطعی مس سرچشمه به دسته پایین‌تر نخواهد داشت.





:: برچسب‌ها: دوستان , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: