انجام عمل جراحی ناهنجاری جمجمه به روش ایرانی
نوشته شده توسط : xmovies

عبدالجلیل كلانترهرمزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: آخرین دستاوردهای این مركز ارایه روش نوین در جراحی ناهنجاری های جمجمه است كه این روش در برجسته ترین مجله جراحی پلاستیك آمریكا چاپ شده است.

وی ادامه داد: این روش به عنوان روشی نوین مد نظر قرار گرفته است به طوری كه هم اكنون در كشورمان این نوع اعمال جراحی با روش ایرانی انجام می شود.

رییس بیمارستان فوق تخصصی جراحی پلاستیك 15 خرداد گفت: در این مركز در حدود 10 تا 15 سال گذشته بیش از یكصد مقاله بین المللی و چندین روش ابتكاری و نوآورانه ارایه و ثبت شده است كه در مجلات بین المللی به چاپ رسیده و مورد ارجاع پزشكان سراسر دنیا قرار گرفته است.

كلانتر هرمزی افزود: این مركز با 180 تخت مصوب و 110 تخت فعال، خدمات درمانی، آموزشی و تحقیقاتی ارایه می دهد، همچنین این مركز دارای هفت اتاق عمل مجهز، 18 تخت در بخش جراحی جمجمه فك و صورت مردان، 36 تخت بخش دست و میكروسكوپی مردان است.

وی ادامه داد: این مركز همچنین دارای 25 تخت بخش جراحی جمجمه، فك و صورت زنان و كودكان، هشت تخت بخش سوختگی، 12 تخت بخش جراحی زیبایی زنان، 4 تخت اورژانس، 4 تخت بخش سی سی یو و در مجموع دارای 30 تخت در بخش های همودیالیز آنتی ژن منفی و مثبت است.

كلانتر هرمزی گفت: همچنین این مركز دارای درمانگاه های جراحی جمجمه فك و صورت، مشاوره ای فوق تخصصی شكاف لب و كام، جراحی پلاستیك(زیبایی، سوختگی، ترمیمی) دست و میكروسكوپی، طب فیزیكی و توانبخشی، قلب و عروق، نفرولوژی و ارتودنسی است.

اجتمام**9105**1569**





:: برچسب‌ها: عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: