دوازدهم فروردین یكی از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی است
نوشته شده توسط : xmovies

من به ملت بزرگ ایران كه در طول تاریخ شاهنشاهي، كه با استكبار خود آنان را خفیف شمردند و بر آنان كردند آنچه كردند، صمیمانه تبریك مي‏گویم.

خداوند تعالي بر ما منت نهاد و رژیم استكبار را با دست تواناي خود كه قدرت مستضعفین است در هم پیچید و ملت عظیم ما را ائمه و پیشواي ملت هاي مستضعف نمود و با برقراري جمهوري اسلامي وراثت حقه را بدانان ارزاني داشت.

من در این روز مبارك، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت، جمهوري اسلامي ایران را اعلام مي‏كنم. به دنیا اعلام مي‏كنم كه در تاریخ ایران چنین رفراندمي سابقه ندارد كه سرتاسر مملكت با شوق و شعف و عشق و علاقه به صندوق ها هجوم آورده و راي مثبت خود را در آن ریخته و رژیم طاغوتي را براي همیشه در زباله دان تاریخ دفن كنند.

من از این همبستگي بی مانند كه جز مشتي ماجراجو و بی خبر از خدا، همه و همه به نداي آسماني 'وَ اْعتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً' لبیك گفتند و با تقریبا اتفاق آرا به جمهوري اسلامي‏ رأي مثبت دادند و رشد سیاسي و اجتماعي خود را به شرق و غرب ثابت كردند، تقدیر مي‏كنم.

مبارك باد بر شما روزي كه پس از شهادت جوانان برومند و داغ دل مادران و پدران و رنج هاي طاقت فرسا، دشمن غول صفت و فرعون زمان را از پاي درآوردید و با راي قاطع به جمهوري اسلامي، حكومت عدل الهي را اعلام نمودید، حكومتي كه در آن، جمیع اقشار ملت با یك چشم دیده مي‏شوند و نور عدالت الهي بر همه و همه به یك طور مي‏تابد و باران رحمت قرآن و سنت بر همه كس به یكسان مي‏بارد.

مبارك باد شما را چنین حكومتي كه در آن اختلاف نژاد و سیاه و سفید و ترك و فارس و لر و كرد و بلوچ مطرح نیست. همه برادر و برابرند؛ فقط و فقط كرامت در پناه تقوا و برتري و به اخلاق فاضله و اعمال صالحه است.

مبارك باد بر شما روزي كه در آن تمام اقشار ملت به حقوق خود مي‏رسند، فرقي بین زن و مرد و اقلیت هاي مذهبي و دیگران در اجراي عدالت نیست. طاغوت دفن شد و طغیان و سركشي به دنبال او دفن مي‏شود، و كشور از چنگال دشمن هاي داخلي و خارجي و چپاولگران و غارت‏پیشگان نجات یافت.

اینك شما ملت شجاع، پاسداران جمهوري اسلامي هستید. اینك شما هستید كه باید این ارث الهي را با قدرت و قاطعیت حفظ كنید و نگذارید بقایاي رژیم متعفن كه در كمین نشسته‏اند و طرفداران دزدان بین المللي و نفت خواران مفتخوار در بین صفوف فشرده شما رخنه كنند.

اینك شمایید كه باید مقدرات خود را به دست بگیرید و مجال به فرصت طلبان ندهید و با قدرت الهي كه مظهر آن جماعت است، قدم هاي بعدي را بردارید و با فرستادن طبقه فاضله و امناي خود در مجلس موسسان، قانون اساسي جمهوري اسلامي را به تصویب برسانید و همانطور كه با عشق و علاقه به جمهوري اسلامي راي دادید، به امناي امت رأي دهید تا مجالي براي بد اندیشان نماند.

صبحگاه 12 فروردین - كه روز نخستین حكومت اللَّه است - از بزرگترین اعیاد مذهبي‏ و ملي ماست. ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند. روزي كه كنگره‏هاي قصر 2500 سال حكومت طاغوتي فرو ریخت و سلطه شیطاني براي همیشه رخت بربست و حكومت مستضعفین كه حكومت خداست به جاي آن نشست.

هان! اي ملت عزیز كه با خون جوانان خود حق خود را به دست آوردید، این حق را عزیز بشمرید و از آن پاسداري كنید، و در تحت لواي اسلام و پرچم قرآن، عدالت الهي را با پشتیباني خود اجرا نمایید.

من با تمام قوا در خدمت شما كه خدمت به اسلام است، این چند روز آخر عمر را مي‏گذرانم، و از ملت انتظار آن دارم كه با تمام قوا از اسلام و جمهوري اسلامي پاسداري كنند.

من از دولت ها مي‏خواهم كه بدون وحشت از غرب و شرق، با استقلال فكر و اراده، باقیمانده رژیم طاغوتي را كه آثارش در تمام شئون كشور ریشه دارد، پاكسازي كنند و فرهنگ و دادگستري و سایر وزارتخانه‏ها و ادارات كه با فرم غربي و غربزدگي بپا شده است، به شكل اسلامي متحول كنند و به دنیا عدالت اجتماعي و استقلال فرهنگي و اقتصادي و سیاسي را نشان دهند.

** بخشی از پیام امام خمینی(ره) به ملت ایران در دوازدهم فروردین سال 1358 روز جمهوری اسلامی

فراهنگ ** 1003 **





:: برچسب‌ها: گل , زنده , نشان ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: