نرخ تولیدات ناخالص داخلی ایتالیا 1.6 درصد كاهش یافت
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، سازمان همكاریهای اقتصادی و توسعه با این پیش بینی كه نرخ تولیدات ناخالص داخلی ایتالیا در سه ماهه دوم نیز با كاهش یك دهم درصدی روبه رو خواهد بود، گزارش داد كه سال 2012 برای اقتصاد این كشور اروپایی سال راحتی نخواهد بود.

این سازمان اقتصادی بین المللی ، كاهش سطح تولیدات صنعتی و كاهش اعتماد مصرف كنندگان را از دلایل اصلی رشد منفی تولیدات ناخالص داخلی در كشور ایتالیا در6 ماهه اول سال 2012 گزارش كرده است.

'كارلو پادووان' اقتصاد دان و رئیس بخش اقتصادی سازمان همكاریهای اقتصادی و توسعه، گفت : بنظر می آید مرحله بحران برای اقتصاد كشور ایتالیا پشت سر گذاشته شده، اما هنوز 100 درصد نمی توان به این مسئله اطمینان داشت و می بایست با توجه زیاد بر وضعیت نظارت كرد و به انجام اصلاحات ادامه داد.

وی گفت :هنوز از نگرانی بنگاه های اقتصادی در مورد ایتالیا كاسته نشده و هنوز هم شك و شبهه های زیادی باقی مانده است.

در همین حال 'كوررادو پاسسه 'وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا، روز پنجشنبه در مقابل كمیسیون تراز مجلس ، خروج كشور از وضعیت عدم رشد را انجام اصلاحات ساختاری ذكر كرد و گفت كه ' بازار كار، ساختارهای زیربنایی، جذب سرمایه گذاری خارجی و ایجاد تسهیلات اعتباری برای شركت های صنعتی از طریق بانك ها' از جمله مسائل مقدماتی و راهكاری دولت برای به حركت درآوردن چرخ اقتصاد كشور است .

وی در مورد ایجاد تسهیلات اعتباری افزود: دولت كه در حال حاضر در حدود 100 میلیارد یورو بدهی به بخش های دولتی و خصوصی دارد تنها با پرداخت همین بدهی ها می تواند چرخ فعالیت شركت ها را مجدداَ‌ براه بیاندازد.

وزیر اقتصاد ایتالیا گفت :در زمینه ساختارهای زیربنایی، دولت قصد دارد تا پایان سال 2012 طرح هایی در زمینه ایجاد ساختارهای زیربنایی به ارزش 40 تا 50 میلیارد یورو ارائه و برای به اجرا گذاشتن این طرح ها تلاش خواهد كرد.

اروپام **1596





:: برچسب‌ها: موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: