ائمه جمعه خراسان شمالی: 12 فروردین در تاریخ ایران اسلامی جاودانه است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا امام جمعه موقت بجنورد درخطبه های امروز نماز جمعه مركز استان خراسان شمالی با تبریك این عید به مردم ایران گفت:‌در این روز بزرگ، ملت ایران به محور بودن تعالیم نورانی اسلام برای اداره جامعه رای دادند و آن را تامین كننده نیازهای مادی و معنوی خود دیدند.

حجت الاسلام 'مصطفی عبداللهی'‌ افزود:مردم ستمدیده ایران در این روز، پس از سالها تحمل رنج و مصایب حكام جائر و ظالم، نجات خود را در اقبال به دین و احكام الهی جست.

وی با تقدیر از ابتكار هوشمندانه حضرت امام (ره) در برگزاری همه پرسی جمهوری اسلامی، گفت:‌ این اقدام در هیچ كجای جهان نظیر نداشت كه مردمی پس از یك انقلاب بزرگ حكومت خود را با رای مستقیم خود انتخاب كنند.

عبداللهی افزود:‌ این انتخاب افتخارآمیز روز به روز بیشتر می درخشد و هر روز بیشتر عظمت نظام اسلامی را به رخ جهانیان می كشد كه این پیشرفتها تا پیروزی نهایی و فتح قله های بزرگ علم، پیشرفت و افتخار ادامه خواهد یافت.

امام جمعه موقت اسفراین نیز از سالروز 12 فروردین 1358 به عنوان یك روز سرنوشت ساز و جاودانه در تاریخ ایران اسلامی یاد كرد.

حجت الاسلام 'محمدحسین عزیزی'‌ با تبریك این روز به عنوان عید بزرگ ایرانیان، گفت: ملت غیور و انقلابی ایران در این روز با حضوری حماسی، به دشمنان دین، قرآن و بشریت نشان داد كه نسبت به سرنوشت خود و آینده كشور بی‌تفاوت نیست.

وی افزود:‌ مردم ایران با رای 'آری' به جمهوری اسلامی، به بهترین شكل فریاد زدند كه به هیچ وجه تاب تحمل حضور بیگانگان و غارتگران در كشور ایران را ندارند.

خطیب جمعه اسفراین گفت: در چنین روزی مردم با رای 2/98 درصدی خود، خواستار حاكمیت اسلام ناب و مترقی در قالب حكومتی مبتنی بر مشاركت و حضور مردم در تعیین سرنوشت خود شدند.

حجت الاسلام عزیزی رمز موفقیت نظام اسلامی را تبعیت از رهنمود های امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و دفاع از ولایت فقیه خواند و افزود: به فرموده امام راحل، 12 فروردین از بزرگ‌ترین اعیاد ملی و مذهبی است كه باید آن را پاس داشت و از آن نگهداری و حفاظت كرد.

امام جمعه فاروج نیز 12 فروردین را از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ایرانیان یاد كرد و برلزوم برگزاری باشكوه برنامه های این روز تاكید كرد.

حجت الاسلام 'عباسعلی احمدزاده' افزود:امروز كشور ما به بركت استقرار انقلاب اسلامی، تنها كشوری است كه روی پای خود ایستاده و از ابرقدرت ها دستور نمی گیرد.

وی خاطرنشان كرد:البته دشمنان همچنان دست از توطئه برنمی دارند و با گذشت بیش از سه دهه از عمر انقلاب به دنبال نابودی این نظام الهی و مردمی هستند.

امام جمعه شیروان نیز از سالروز 12 فروردین 1358 به عنوان 'یوم الله' یاد كرد.

حجت الاسلام حسین كوثری گفت:‌ یوم الله روزی است كه خداوند منان نعمت ویژه ای چون 'جمهوری اسلامی' را به مردم ما اعطا كرد. ك/4

626





:: برچسب‌ها: ظروف چینی , توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: