نشست مشترك سفیر دانمارك در فدراسیون فوتبال با كفاشیان و نبی
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از سایت رسمی اینترنتی

فدراسیون فوتبال، در این جلسه كه علی كفاشیان، مهدی محمد نبی و امید جمالی حضور داشتند، آندرس كریستین اوگارد سفیر دانمارك در تهران با اشاره به علاقه ویژه ای كه به فوتبال ایران دارد، حضور كارلوس كی روش در فوتبال ایران را یك نكته مثبت دانست.

وی گفت: من پیگیر بازی های تیم ملی فوتبال ایران هستم و دیدارهای این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی را دیدم و از بازی خوب این تیم مخصوصا در دیدار مقابل بحرین در تهران لذت بردم.

دو طرف، سپس در باره حضور تیم های بانوان دانمارك در رده های سنی مختلف در تهران و برگزاری دیدارهای دوستانه و همچنین حضور تیم های رده های سنی بانوان ایران در دانمارك با یكدیگر به گفت و گو پرداختند.

در این زمینه قرار شد تیم باشگاهی B93 و HIK بانوان دانمارك به تهران و اصفهان سفر كرده و با تیم های ملی بانوان و منتخب باشگاه های بانوان ایران در تهران و اصفهان دیدار كنند.

تیم های رده سنی بانوان دانمارك در رده سنی 17 تا 22 سال فعالیت می كنند.

در پایان كفاشیان در باره حضور تیم های نوجوانان و جوانان ایران در دانمارك برای انجام بازی های دوستانه و همچنین حضور تیم های نوجوانان و جوانان دانمارك در تهران برای انجام دیدارهای دوستانه پیشنهاد داد و سفیر دانمارك هم قول داد تا زمینه برگزاری اردوها را فراهم كند.

9118 / 1589





:: برچسب‌ها: ایالات متحده , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 553
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: