رییس پلیس راهنمایی ورانندگی:ایجاد امنیت و آرامش یك كار بین بخشی است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، سردار 'اسكندر مومنی' روز پنجشنبه در جریان بازدید از مقر پلیس راه استان قزوین، افزود: تمامی دستگاههای ذیربط با تمام توان خود در تلاش هستند ضمن هم افزایی، سفری ایمن و خوش را برای مسافران نوروزی و گردشگران فراهم كنند.

وی اظهاركرد: برای اجرا و تامین این امنیت بیش از نیم میلیون نفر در سراسر كشور در آماده باش به سر می برند.

سردار مومنی اضافه كرد: مسافرت در ایام نوروز جزو مهم ترین برنامه و اولویت های هموطنان است و برای تامین امنیت این حجم تردد در جاده ها، بخشی از توان و امكانات دستگاههای ذیربط به كار گرفته می شود.

رییس پلیس راهور ناجا كشور با اشاره به تغییر الگوی سفر مردم در سالهای اخیر خاطرنشان كرد: این تغییر نشان می دهد كه مردم بیش از یكبار در ایام نوروز به سفر می روند، به طوریكه این رقم امسال به سه مرحله سفر رسیده است.

سردار مومنی در ادامه با اشاره به كاهش سوانح رانندگی در استان قزوین یادآورشد: خوشبختانه در چهار سال اخیر آمار سوانح رانندگی در این استان كاهش یافته و این مهم جز با همت و كار جمعی در استان محقق نشده است.

رییس پلیس راه استان قزوین نیز در ادامه این برنامه گفت: روزانه 400 هزار دستگاه خودرو از مسیرهای ارتباطی استان قزوین عبور می كنند.

سرهنگ 'سیدمظفر حسینی' خاطرنشان كرد: استان قزوین در سالهای گذشته شاهد كاهش آمار تلفات و حوادث جاده ای بوده، به طوریكه در پنج سال گذشته این حوادث 45 درصد كاهش یافته است.

در پایان این مراسم خودروهای پلیس راه، اورژانس و امدادی از مقر و جایگاه رییس پلیس راهور ناجا كشور رژه رفتند.

7391/ 614/330





:: برچسب‌ها: جدید , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: