فوتسال انتخابی جام جهانی؛ تیم روسیه در آستانه حذف قرار گرفت
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، مرحله حذفی (پلی اف) رقابت های فوتسال جام جهانی 2012 در منطقه اروپا سه شنبه شب پیگیری شد كه تیم مدعی روسیه با نتیجه سه بر دو مغلوب آذربایجان شد تا راه سختی برای راهیابی به جام جهانی داشته باشد.

در این دیدار حساس كه در باكو برگزار شد، تیم ملی آذربایجان با درخشش بازیكنان برزیلی الاصل خود تیم چهارم جهان را شكست داد تا در آستانه خلق شگفتی در این دوره از رقابت ها باشد.

فدراسیون فوتبال آذربایجان در طول چهار سال اخیر با سرمایه گذاری كلان در رشته فوتسال قصد دارد تا تیم ملی این كشور را به یكی از قدرت های فوتسال اروپا و جهان تبدیل كند.

هم اكنون هدایت تیم ملی فوتسال آذربایجان را 'آلسیو دی سیلوا' برزیلی در اختیار دارد كه فیلیپه، كاكا و سرجیو سه بازیكن برزیلی این تیم هستند كه نقش بسزایی در موفقیت های اخیر این تیم داشته اند.

تیم ملی فوتسال آذربایجان در جام ملت های اروپا كه در سال 2010 میلادی در مجارستان برگزار شد با پشت سر گذاشتن تیم ملی اوكراین در جمع چهار تیم برتر این قاره قرار گرفت.

در سایر دیدارهای مرحله رفت، تیم مجارستان با یك گل از سد صربستان گذشت، اسلوونی با نتیجه دو بر صفر جمهوری چك را شكست داد، پرتغال با نتیجه پرگل هفت بر یك بلاروس را در هم كوبید، اسپانیا (قهرمان اروپا) با چهار گل تیم اسلواكی را پشت سر گذاشت و اوكراین با همین نتیجه بر تیم رومانی غلبه كرد.

همچنین در تنها دیدار باقی مانده مرحله رفت این مسابقه ها، تیم های ملی فوتسال ایتالیا و نروژ چهارشنبه شب به مصاف هم می روند.

مرحله برگشت این دوره از رقابت ها در روزهای 20 تا 22 فروردین ماه جاری در شهرهای مختلف قاره سبز برگزار خواهد شد تا در نهایت هفت تیم جواز حضور در جام جهانی 2012 تایلند را به دست آورند.

9122





:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: