آغاز سال 91 با كشف بیش از نیم تن مواد مخدر
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ' حبیب الله مردان پور' در تشریح عملكرد ماموران مرزداری و پایگاه های دریابانی كشور در سال 1391 افزود : ماموران مرزداری و پایگاه های دریابانی كشور در راستای حراست از مرزهای میهن اسلامی در ایام نوروز طی چند درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر موفق شدند از ورود 556 كیلو گرم انواع مواد مخدر و بیش از 45 هزار و 960 هزار پاكت سیگار خارجی قاچاق به كشور جلوگیری كنند.

وی خاطر نشان كرد: همچنین مرزداران كشورمان موفق شدند طی این مدت از خروج بیش از 213 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی از كشور جلوگیری كرده و مانع ورود بیش از 10 هزار و 500 قوطی انواع مشروبات الكلی به كشور شوند.

سرهنگ مردان پور تصریح كرد: در راستای مبارزه با كالاهای ضد فرهنگی مرزداران موفق شدند در تعطیلات نوروزی چندین دستگاه تجهیزات دریافت امواج ماهواره را كشف كنند.

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا ، دستگیری 185 عابر غیرمجاز و 439 متجاوز مرزی و طرد بیش از 3 هزار و 600 نفر از اتباع بیگانه كه قصد ورود غیرقانونی به داخل خاك كشورمان را داشتند از دیگر دستاوردهای مرزداران كشورمان در راستای برقراری امنیت و پاسداری از مرزها برشمرد.

اجتمام** 1379*





:: برچسب‌ها: آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: