ستاد تسهیلات نوروزی فردوس از بهترین ستادهای سفر نوروزی كشور است
نوشته شده توسط : xmovies

' سید حمیدرضا مصطفوی' روز چهارشنبه درحاشیه بازدید از ستاد اسكان و اماكن تاریخی شهرستان فردوس استان خراسان جنوبی افزود: این امر همكاری بسیار خوب دستگاههای اجرایی و مدیریت عالی فرماندار و معاونت او را نشان می‌دهد كه توانسته‌اند با همكاری خوب و برنامه‌ریزی عالی بهترین پذیرایی را از مسافران نوروزی داشته باشند.

وی گفت: با توجه به اینكه فردوس در مسیر گردشگران و مسافران نوروزی قرار دارد و نقطه اتصال شمال ‌شرق به جنوب‌ شرق و مركز كشور است و نیز حجم مسافر دراین مسیر بسیار زیاد دارد ستاد تسهیلات سفر این شهرستان توانسته با امكانات محدود بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهد و كوچكترین خدشه در پاسخ‌گویی به مسافران به وجود نیامده است.

مصطفوی تصریح كرد: با توجه به اینكه از استان‌های مختلف كشور بازدید داشته‌ام می‌توانم بگویم كه ستاد تسهیلات شهرستان فردوس جزو بهترین و مترقی‌ترین ستادهای سفر كشور است.

وی برنامه‌ریزی، هماهنگی، اطلاع رسانی و آموزش نیروهای اجرایی را جزء عوامل موفقیت ستاد تسهیلات سفر فردوس عنوان كرد و گفت: حضور عوامل هلال احمر شهرستان در صحنه برای راهنمایی مسافران به نحو مطلوب انجام گرفته است.

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور با قدردانی از مردم شهر‌های فردوس و اسلامیه بیان كرد: مردم این خطه ضمن همكاری با دستگاه‌های اجرایی در بحث پذیرایی از مسافران نوروزی میزبان خوبی بوده‌اند كه باعث می‌شود مسافران با خاطره‌ای خوش این دو شهر را ترك كنند.

مصطفوی افزود: با توجه به جاذبه‌های تاریخی وگردشگری شهرستان سعی ما بر این است كه در آینده نزدیك فردوس جزو قطب‌های گردشگری شود و گردشگران داخلی و خارجی از این شهر تاریخی بازدید كنند.

665/330





:: برچسب‌ها: بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: