سهم اعتباری مصوبات سفر رهبر انقلاب به این شهرستان جذب شده است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا تیمور یزدان شناس در دیدار مدیران شركت های نفت، گاز و پتروشیمی در دیدار با امام جمعه بوشهر افزود: مصوبات یادشده با اعتبار660 میلیارد ریال پیش بینی شده است كه از این رقم 340 میلیارد ریال مربوط به پارسال است.

وی یادآورشد: از سرجمع 340 میلیارد ریال تحقق یافته اعتبار پارسال 240 میلیارد ریال مربوط به سهم وزارت نفت است كه در قالب تفاهم نامه ای این رقم اختصاص یافته است.

فرماندار كنگان اضافه كرد: 260 میلیارد ریال باقیمانده از سهم اعتبار مورد نیاز مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به پارس جنوبی نیز در سالجاری باید جذب شود.

وی ادامه داد: رسالتی كه ما به عنوان دستگاه حاكمیتی در پارس جنوبی داریم ایجاد بستر كار و تلاش در فضایی آرام و امن است كه این مهم بجد در حال انجام است.

فرماندار كنگان اظهارداشت: پارس جنوبی به كارگاه سازندگی كشور تبدیل شده است .

یزدان شناس با اشاره به اینكه نقش مردم در ایجاد و حفظ امنیت را یادآورشد : در سفر سوم استانی هیات دولت به استان بوشهر نیز هزارو 60 میلیارد ریال سهم مصوبات شهرستان كنگان است .

وی با قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و مهندس نصوری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: تحقق مصوبات یادشده جهش توسعه ای این شهرستان را شتاب خواهد بخشید.

628





:: برچسب‌ها: تایوان , ایتالیا , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: