حفاری چاه های نفت و گاز كشور از مرز 454 هزار متر گذشت
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران گفت: این ركورد به همت مجموعه كاركنان در بخش های عملیاتی و پشتیبانی دستگاه های حفاری خشكی و دریایی شركت برای نخستین بار درتاریخ صنعت حفاری ایران به ثبت رسید.

'حیدر بهمنی ' ضمن تبریك سال نو به كاركنان صنعت نفت كشور و بویژه كاركنان صنعت حفاری افزود: متراژ ثبت شده در مقایسه با دوره مشابه سال 1389 بیش از 98هزار متر افزایش یافته است.

وی به تكمیل حفاری 190 حلقه چاه نفت و گاز از جمله 22 حلقه چاه دریایی در این مدت اشاره كرد و گفت: بازسازی و ارتقای دستگاه های حفاری، توسعه ناوگان حفاری از 63 دستگاه در پایان سال 89 به 71 دستگاه در سال 90 و همت مجموعه همكاران از دلایل كسب موفقیت ها در سال گذشته است.

به گزارش شبكه اطلاع رسانی نفت و انرژی، بهمنی افزود: ارتقای سطح دانش فنی كاركنان، كاهش اتلاف زمان در كار، توجه جدی به مقررات ایمنی، استانداردها و تلاش شبانه روزی برای شتاب بخشی در عملیات حفاری و جلو افتادگی از برنامه های پیش بینی شده از دیگر نكات برجسته در دستیابی به ركورد پیش گفته است.

به گفته ی مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران از چاه های تكمیل شده، 98 حلقه توسعه ای، 4 حلقه اكتشافی و 88 حلقه تعمیری بود كه 123 حلقه در حوزه عملیاتی شركت ملی مناطق نفت خیز، 21 حلقه در گستره فعالیت شركت نفت مناطق مركزی، 20 حلقه در حوزه كاری شركت فلات قاره و مابقی در قالب پروژه ها حفاری و برای بهره برداری به شركت های طرف قرارداد واگذار شد.

وی گفت: در این مدت در اجرای پروژه های حفاری 451 روز جلوافتادگی داشتیم كه این موفقیت نیز از نظر اقتصادی برای كشور بسیار بااهمیت است.

بهمنی اظهار كرد: به موازات موفقیت های كسب شده در بخش حفاری، این شركت در بخش خدمات جنبی فنی تخصصی و ویژه صنعت حفاری نیز كه وجه تمایز آن در مقایسه با شركت های فعال در این عرصه در جهان است، فعالیت چشمگیری داشته و در سال گذشته نزدیك به 8 هزار عملیات به شركت های حفاری و نفتی در سطح كشور ارایه شد.

شركت ملی حفاری ایران، یكی ازشركت های بالادستی زیرمجموعه شركت ملی نفت ایران است كه حوزه ستادی آن در اهواز استقرار دارد و بیش از 90 درصد عملیات حفاری و خدمات فنی و تخصصی این صنعت را در مناطق خشكی و دریایی 11 استان نفت خیز كشور با به كار گیری بیش از 70 دستگاه حفاری انجام می دهد.

اقتصام**1561





:: برچسب‌ها: سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: