امسال مصوبات ارزشمند سفر رهبر معظم انقلاب به استان، به بار خواهد نشست
نوشته شده توسط : xmovies

سید 'دادوش هاشمی' با یادآوری نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' اظهار داشت: با نامگذاری امسال، این نتیجه حاصل خواهد شد كه سال 1391 برای ایران اسلامی، تداوم تلاش و همت مضاعف و سال جهاد اقتصادی است كه با همت تمامی اقشار مختلف جامعه در راستای عدم وابستگی محض به كالاهای خارجی و خود كفایی در زمینه تولید كالاهای ایرانی به بار خواهد نشست.

هاشمی در ادامه با اشاره به ظرفیتها و پتانسیلهای طبیعی موجود در استان، تصریح كرد: استان كرمانشاه با وجود داشتن منابع عظیم و فراوان در زمینه های مختلف آبی، سدسازی و منابعی از این قبیل قطعا خواهد توانست زمینه های رشد و توسعه را با جدیت دنبال كند و شاخصه های تولید ملی را نیز بارور و به ثمر برساند.

استاندار كرمانشاه افزایش بودجه سال 91 استان را نسبت به سال قبل، مثال زدنی و بی نظیر عنوان كرد و گفت: به یاری خداوند متعال گام های توسعه در استان روز به روز بلندتر و افزونتر خواهد شد.

هاشمی در پایان، گفت: در سال گذشته نیز 100 درصد بودجه عمرانی استان تخصیص یافت و این اقدام مهم در تاریخ اعتبارات عمرانی استان كرمانشاه بی سابقه بوده است.

571





:: برچسب‌ها: سگ , قرمز , دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: