رییس پلیس راه گیلان: برغم ترافیك نیمه سنگین در محور رشت - قزوین وضعیت ترافیك روان است
نوشته شده توسط : xmovies

سرهنگ 'مجید جمشاد' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استقرار پلیس استان در تمام محورها افزود: هم اكنون وضعیت ترافیكی در تمام محورهای گیلان روان و عادی گزارش شده و تردد در همه مسیرهای استان جریان دارد و مشكل خاصی نیست.

وی خاطرنشان كرد: برخلاف چند روز گذشته كه تعداد ورودی مسافر به گیلان افزایش داشت، از امروز شمار ورودی ها و خروجی ها افزایش بیشتری یافته است.

سرهنگ جمشاد در ادامه یادآور شد: محدودیت ترافیكی مرحله اول مربوط به ناوگان حمل و نقل و بار به استثنای حمل مواد سوختی و فاسدشدنی كه از 29 فروردین اسفند ماه به اجرا گذاشته شده است تا یكم بامداد روز پنجم فروردین ماه جاری ادامه می یابد.

وی اضافه كرد: محدودیت ترافیكی این خودروها از روز شنبه پنجم فروردین لغو می شود و مرحله بعدی ترافیكی خودروهای حمل و نقل ترافیكی متعاقبا اعلام خواهد شد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان در خصوص اتفاقات جاده ای گفت: از 25اسفند تا امروز 71فقره تصادف در استان گیلان رخ داده كه 9نفر كشته و 82نفر مجروج شده اند.

سرهنگ جمشاد در ادامه گفت: ریزش بخش هایی از كوه در مسیر ماسوله مشكلاتی را بوجود آورده بود كه با همكاری اداره راه گیلان برطرف شده است.

وی همچنین با اشاره به ریزش بارش خفیف برف در گردنه حیران در محور آستارا به اردبیل و نیز بارش پراكنده باران در برخی از مناطق گیلان از مسافران خواست با توجه به لغزندگی جاده ها با تجهیزات كامل و هوشیاری بیشتری از این مسیر عبور كنند.

سرهنگ جمشاد در خاتمه از تمام مسافران بویژه رانندگان خواست با توجه به حجم زیاد خودروها به هنگام برگشت، ضمن همكاری با ماموران پلیس راه، رعایت قوانین را حین رانندگی مد نظر قرار دهند.

619/587/ 603





:: برچسب‌ها: برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: