نماینده مجلس: توجه به تولید ملی نقش محوری در كنترل تورم و اشتعالزایی دارد
نوشته شده توسط : xmovies

علیرضا منادی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، نامگذاری سال 1391 تحت عنوان ' تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' توسط رهبری را نشان دهنده تدبیر، دوراندیشی و زمان سنجی معظم له دانست و افزود: بدون تردید در زمان كنونی، توجه به تولیدات داخلی و كار وسرمایه ملی می تواند ایران را در مسیر توسعه و پیشرفت خود موفق تر و سرعت این تحولات را بیشتر كند.

وی گفت: رهبری كه سال گذشته را تحت عنوان سال جهاد اقتصادی مطرح كردند، به دلیل این بود كه جمهوری اسلامی تحت فشار و هجمه های بسیار سنگین اقتصادی و تحریم ها بود و برهمین اساس و در امتداد این شعار، امسال نیز با عنوان توجه به تولید ملی، كار و سرمایه ایرانی نامگذاری شد كه باید این شعار در عمل توسط دولت، مجلس و تمام آحاد ملت صورت عینی به خود بگیرد.

منادی یادآور شد: بدون تردید تقویت تولید داخلی تاثیر بسیار فراوان و غیر قابل چشم پوشی در كاهش اثرات ناشی از تحریم های اقتصادی دارد، چراكه توجه به این مقوله می تواند ضمن كاهش نرخ تورم بر میزان اشتغالزایی كشور بیفزاید كه در نهایت این مسایل موجب رونق و رشد اقتصادی می شود.

وی، فرهنگ سازی در استفاده از تولیدات داخلی توسط مردم را یكی از مهم ترین بخش های رونق گرفتن تولیدات داخلی بیان و اظهار كرد: در این راستا رسانه های گروهی، دانشگاه ها و مدارس و دولت نقش بسیار بزرگی را بر عهده دارند تا با ایجاد دگرگونی در ساختار فرهنگی جامعه، آحاد مردم را نسبت به مصرف تولیدات داخلی و دوری جستن از كالاهای مشابه خارجی ترغیب نمایند.

منادی، از تولید كنندگان و صنعت گران داخلی نیز درخواست كرد با نصب العین قرار دادن توصیه های رهبری، نسبت به كیفی سازی تولیدات خود اقدام و با تولید محصولات ارزان قیمت با كیفیت بالا، در تحقق شعار سال 1391 پیش قراول باشند.

7236/587





:: برچسب‌ها: پرنده ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: