تلاش رژیم صهیونیستی در هند علیه مطبوعات اردو مورد اعتراض قرار گرفت
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا 'اصغر انصاری' از نویسندگان اردوزبان مطبوعات هند در این مطلب نوشته است: معلوم نیست پس از دستگیری محمد احمد كاظمی خبرنگار مسلمان هندی نوبت چه كسی است، زیرا اسراییل و آمریكا از یك دهه پیش، جنگی علیه جهان اسلام به راه انداخته اند.

مقاله نویس صحافت و مشرق افزوده است: با انتخاب نام مبارزه با تروریسم برای این جنگ، دنیا را فریب دادند و اكنون با ایجاد رعب و وحشت، اسلام و مسلمانان را بدنام می كنند.

'نویسندگان و مطبوعات اردو در هند با افشای توطئه ضداسلامی توسط اسراییل آمریكا، همه را از واقعیت پنهان جنگ واشنگتن علیه تروریسم آگاه كرده و این موضوع را روشن نموده اند كه كاخ سفید و تل آویو، چگونه علیه اسلام و مسلمانان تبلیغات، ترس و وحشت ایجاد می كنند و برای رسیدن به هدف خود، از شبكه های اجتماعی و اینترنت بهره می گیرند'.

در ادامه این مطلب آمده است: رسانه های هندی و انگلیسی زبان هند در مساله فلسطین كاملاً از مواضع رژیم صهیونیستی حمایت می كنند، در حالی كه رسانه های اردو زبان از مظالم اسراییل در فلسطین پرده بر می دارند، توطئه تل آویو برای تخریب قبله اول و مسجد الاقصی را فاش كرده و مردم را از فعالیت های اسراییل در كرانه غربی، غزه و به آتش كشیدن مساجد و كشتار زنان و كودكان، آگاه می كنند.

صحافت و مشرق در ادامه نوشتند: رسانه ها و خبرنگاران اردو در این دوره بحرانی با وجود كمبود وسایل و امكانات، كار بزرگی انجام می دهند و همیشه در حال جهاد ضدظلم و تلاش علیه استبداد هستند و شاید به همین دلیل، آمریكا و اسراییل برای سركوب این حق گویی، وارد شده اند و شمشیر توطئه ها را بر گردن این رسانه ها نهاده اند.

'دستگیری كاظمی با سه دهه تجربه در حرفه خبرنگاری و روزنامه نگاری اردو نیز در راستای توطئه علیه رسانه های اردوزبان، به بهانه یك اتهام بیهوده و بی اساس انجام شده است'.

انصاری در مطلب خود افزوده است: آمریكا كه در نتیجه جنگ سرد رقیب اصلی خود را از بین برد و برای سلطه بر سراسر جهان و نابودی همه مخالفین خود، عملیات نظامی علیه افغانستان، عراق و لیبی را انجام داد با دیپلمتاسی نیز برخی كشورهای دیگر مانند هند را تحت نفوذ درآورد.

'جهان اسلام همیشه مورد هدف آمریكا بوده است كه می خواهد امنیت فرزند نامشروع خود یعنی تل آویو را تضمین كند و تلاش دارد جامعه جهانی بویژه جهان اسلام، اسراییل را به رسمیت بشناسد'.

'كاخ سفید كه برای رسیدن به این هدف، بخش بزرگی از كشورهای اسلامی را تحت فرمان درآورده، در برابر دو كشور ایران و سوریه ناكام مانده است و اكنون برای عملی كردن نقشه های خود علیه تهران و مشق برنامه ریزی می كند.

'با توجه به این دشمنی و توطئه ضداسلامی كاخ سفید، ایران و سوریه هدف آمریكا و اسراییل هستند و اردوگاه آمریكایی كشورهای عرب نیز حامی واشنگتن می باشد'.

روزنامه های صحافت و مشرق با اشاره به مقالات و مطالب خبرنگار بازداشت رسانه های اردو زبان هند، نوشتند: كاظمی كه مدت زیادی است علیه توطئه های اسراییل و فریبكاری های آمریكا قلم می زند، مقالات متعددی علیه دشمنی آمریكا با سوریه و ایران نوشته، چندین بار نیز برای تجربه میدانی و انجام وظائف حرفه ای خود به این دو كشور سفر كرده است و با ایرانیان بوِِیژه جوانان ارتباط دارد.

این دو روزنامه همچنین با انتقاد از گرایش هند به برنامه های آمریكا و اسراییل به عنوان یك اتحاد نوشتند: دهلی نو از واشنگتن در برنامه ای كه مبارزه باتروریسم نام گرفته است، حمایت می كند. اتحاد بین سازمان های اطلاعاتی هند با موساد اسراییل و سیا موضوع محرمانه ای نیست. می دانیم كه جاسوسان موساد از مدت ها پیش با حضور در كشور ما، به سازمان های امنیتی و اطلاعاتی هند درس هایی با عنوان مبارزه با تروریسم می دهند.

'اخبار مربوط به حضور جاسوسان موساد و سیا در كشمیر نیز در رسانه ها فاش شده است و می دانیم كه چگونه جوانان مسلمان به بهانه تروریسم متحمل آزار و اذیت و روانه زندان می شوند'.

'از سوی دیگر، سازمان های آمریكایی با برگزاری كارگاه های رسانه ای در هند، شیوه های دشمنی با اسلام و مسلمانان و اصطلاحات لازم برای این منظور را آموزش می دهند'.

صحافت و مشرق همچنین درباره عملكرد رسانه های اردوزیان در افشاگری تروریسم هندو نوشتند: بتازگی پرده از تروریسم هندو نیز كنار زده شده است و رسانه های اردوزبان نیز در افشاگری علیه این تروریسم و آر.اس.اس نیز نقش مهمی ایفا كرده اند.

'در چنین شرایطی تلاش می شود، صدای افشاگرانه رسانه های اردوزبان خاموش شود و می دانیم كه درون محافل دولتی نیز شمار زیادی از حامیان آر.اس.اس و تروریست های هندو وجود دارند'.

'همه این واقعیت ها نشان می دهد كه سازمان های اطلاعاتی آمریكا، اسراییل و هند برای خفه كردن مطبوعات اردوزبان برنامه ریزی كرده اند تا نویسندگان مسلمان، احساس ترس كرده و از افشای تروریسم آمریكایی اسراییلی و هندوهای افراطی خودداری كنند و به بلندگوی تبلیغات آمریكا، اسراییل و آر.اس.اس تبدیل شوند.

این دو روزنامه با فعال خواندن لابی رژیم صهیونیستی و آمریكا در عرصه سیاسی هند نوشتند: روابط دهلی نو با تل آویو در زمان نخست وزیری راجیو گاندی شروع شد و اكنون اسراییل و آمریكا در حوزه های مختلف از جمله جنگ و نفوذ روانی علیه مسلمانان به بهانه مبارزه با تروریسم در كنار هند فعالیت می كنند.

'بی توجهی به احساسات مسلمانان هندی، امضای قرارداد همكاری هسته ای با آمریكا، رای همسو با واشنگتن در آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه تهران، نپذیرفتن احداث خط لوله گاز از ایران، پاكستان تا هند و موضع گیری درباره فلسطین، از پیامدهای این همكاری ها است'.

'همچنین لابی آمریكا و اسراییل كه دشمن جهان اسلام است بین رهبران ارشد حزب كنگره نفور كرده است'.

مشرق و صحافت نوشتند: با توجه به سابقه این افشاگری ها در روزنامه های اردوزبان، آمریكا و اسراییل می خواهند، فریاد راستگویی این رسانه ها خاموش شود و نویسندگانی كه با قلم و مطلب، توطئه های ضداسلامی تل آویو، واشنگتن و هندوهای افراطی را فاش می كنند، مرعوب و تهدید شوند. ممكن است در آینده نیز نویسندگان دیگری مانند كاظمی مورد هدف قرار گیرند. بنا بر این، باید جامعه نویسندگان اردوزبان در برابر این توطئه جهانی متحد شود.

آساق ** 589**1516





:: برچسب‌ها: دریاچه , کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: