نشست مجمع نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان كشوردر رشت آغازشد
نوشته شده توسط : xmovies

نایب رییس مجمع نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان كشور گفت: نشست مجمع نمایندگان اتحادیه سالی چهار بار برگزار می شود كه امروز سومین نشست به میزبانی دانشگاه علوم پزشكی گیلان در حال برگزاری می باشد.

'ارسلان بدركوهی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این نشست حدود یكصد نفر از دبیران تشكل های جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های مختلف كشور حضور دارند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی استان گیلان ادامه داد: بحث و تبادل نظر و همفكری در رابطه با تصویب مصوبات كلی مجمع از اهداف برگزاری این نشست است.

وی خاطر نشان كرد: گزارش عملكرد شورای مركزی جامعه اسلامی در رابطه با برنامه های سیاسی، فرهنگی، آموزشی دانشگاه ها و محیط دانشجویی از جمله برنامه های مهم نشست مجمع نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان كشور است.

بدركوهی تصریح كرد: دیدار با خانواده های شهدا، كلاس آموزشی تشكیلاتی، و بازدید از مناطق دیدنی استان گیلان از دیگر برنامه های جانبی برای شركت كنندگان در این نشست است.

وی بیان داشت: جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه ها در راستای منویات رهبری حركت كرده و هر جا در این رابطه سكوت شود جنبش دانشجویی وارد میدان می شود.

وی یادآور شد: ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و ارتقای آگاهی های دانشجویان برای انتخاب فرد اصلح از دیگر فعالیت های جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه ها است.

نشست مجمع نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان كشور به مدت دو روز در رشت ادامه دارد. ك/2

7286/604/508





:: برچسب‌ها: برلین , فوتبال , تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: