آیین شب چهارشنبه آخرسال باكمترین حادثه در اصفهان برگزار شد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش شامگاه سه شنبه خبرنگاران ایرنا از سطح شهر اصفهان، این مراسم در مناطق و محله های مختلف شهر اصفهان بویژه در حاشیه این شهر و رینگ های اطراف آن با حضور جمعی از مردم بویژه جوانان اصفهانی برگزار شد.

مردم حاضر در این مكانها با روشن كردن آتش و تجمع در اطراف آن به شادی پرداختند.

همچنین تعدادی از مردم هم در تپه تاریخی اشرف اصفهان حضور یافتند و با روشن كردن آتش و تجمع در اطراف آن شعرخواندند و برخی از جوانان هم با استفاده از مواد محترقه مجاز به شادی و شعف پرداختند.

سرهنگ كریمی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان به خبرنگار ایرنا گفت: مردم این شهر به توصیه های پلیس كه از طریق رسانه ها اعلام شده بود توجه كردند و مشكل خاصی در این شب گزارش نشده است.

وی افزود: در برخی از مناطق اصفهان چند مورد مزاحمت از سوی برخی جوانان گزارش شد كه با تذكر ماموران انتظامی محل را ترك كردند.

سرشیفت پرستاری بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی كاظم (ع) شهراصفهان هم به خبرنگار ایرنا گفت: تا ساعت 23 سه شنبه، شش مصدوم ناشی از آتش سوزی و مواد محترقه به این بیمارستان مراجعه كردند كه به صورت سرپایی درمان شدند.

'حسن صادقی' افزود: یكی از مراجعه كنندگان به این بیمارستان پسربچه ای است كه از ناحیه دست دچار 10درصد سوختگی ناشی از استفاده مواد محترقه شده كه وضعیت او كمی نگران كننده است.

وی اظهارداشت: حوادث ناشی از سوختگی و مصدومیت در این شب در مقایسه با سال گذشته كاهش چشمگیری داشته است.

8116/1011/





:: برچسب‌ها: روش ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: